Teszt
Szomorú, mikor egy több milliárdos forgalmú cég sem képes néhány ezer forintot áldozni arra, hogy nyelvi korrektorral ellenőriztesse a honlapjára kerülő szövegeket. A szövegszerkesztőbe beépített helyesírás-ellenőrző csak a legelső szűrés elvégzésére alkalmas. (A céges honlapokon gyakran felbukkanó közhelyek kiszűrésére sajnos még ilyen szoftverek sem léteznek.) Saját hibáit nem látja az ember, publikálás előtt feltétlenül érdemes mindent elolvastatni egy-két jó stílusérzékkel megáldott ismerőssel, kollégával. Az igazán nagy forgalmú webhelyek tartalmát ugyanúgy professzionális módszerekkel kell tesztelni, mint a honlap navigációját.
Sok a szöveg!
Hiába a világos szerkezet, a letisztult grafika, a legtöbb honlap tartalmának hordozója mégis az írott szöveg. A Dotkom munkatárasai több száz honlap elemzése után úgy látják, hogy idehaza még csak nagyon kevesen tanulták meg a webes szövegírás fogásait.