2p

Hol éri a magyar gazdaságot a globális recesszió?
Lehet idén is költségvetési osztogatás? Bóvliba vágják Magyarországot?

Online Klasszis Klub élőben László Csabával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. május 7. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Két BTL kampány lebonyolítására kapott felkérést júniusban az Ark Group.

A Brau Union Hungária Sörgyárak Rt. Schlossgold alkoholmentes sör termékével kóstoltató promócióval egybekötött nyári kupakgyűjtő akciót tart június 16-tól 2 hónapon keresztül, azaz augusztus közepéig. A kóstoltatást rendőrruhába öltözött, mopedes hostess lányok végzik, akik a főváros nagyobb, általában bedugult csomópontjaiban alkoholmentes sört kínálnak a kitikkadt sofőröknek. A lányok ezenkívül szórólapot is osztanak, mely a kupakgyűjtő promóció részletein kívül egy alkohol lebomlási táblázatot is tartalmaz. A promóciókat ezen kívül sajtóhirdetések is kommunikálják. A promóció kreatív tervezését és lebonyolítását az Ark Group végzi, a hostesseket a Field Profi biztosítja.

Nagyszabású bemutató keretében érkezett a magyar piacra az Audi legújabb modellje május utolsó napjaiban. A két napos rendezvény helyszíne a Millenáris park D kiállítócsarnoka volt, ahol az Audi márkakereskedők, a sajtó képviselői és VIP vendégek ismerkedhettek meg az új gépkocsival. Az Audi az új A3-as bevezetését TV spottal, óriásplakáttal, sajtó és DM kampánnyal támogatja. A rendezvény szervezője, kivitelezője és a kreatív adaptációk elkészítője és gyártója - a TV spot kivételével - az Ark Group.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!