Alkoholként már hódít, most a levegőben is bizonyítani kíván a Kingfisher Airlines, mely a második az olcsó jegyű vállalkozások sorában az eleddig kiaknázatlan indiai piacon.
A fapados légitársaságok ez idáig elkerülték Indiát, a tendencia azonban megfordulóban van. Az Air Deccan mellett a hét eleje óta a sörmárkaként korábban már hírnevet szerzett Kingfisher is küzd az utazók kegyeiért.
[ajanlo=147][igazitas=left/]
A Kingfisher név sörként már ismert az indiai piacon, a hét eleje óta azonban fapados légitársaságként is az utazók kegyeit keresi. A vállalat az új generációt célozza meg alacsony áraival és magas színvonalú szolgáltatások nyújtásával. Alaposan felkészült, jól képzett személyzet és egyénre szabott szórakoztatási lehetőségek (ülésekbe épített video képernyő) várják a velünk utazókat, fogalmazott a sörgyár és a légitársaság tulajdonosa, Vijay Mallya.
India gazdasági fejlődése már megindult, így 2010-re mintegy 150 milliós új fogyasztói réteggel számolhatunk. Az új generációt olyan emberek alkotják, akik az információ-, és biotechnológia, valamint a vállalatirányítás területén tevékenykednek, fogalmazott a sörbáró.
Az eddig kiaknázatlan piacon csak az idén újabb 5-6 légitársaság megjelenésével számolnak a szakértők. Mallya szerint mindenki számára van hely, s valószínűleg neki lesz igaza. A kormány a légiforgalom 20 százalékos emelkedését prognosztizálta 2005-re, az utasok száma öt éven belül eléri az 50 milliót.
Menedzsment Fórum
Sörmárkaként ismert az új indiai fapados
Alkoholként már hódít, most a levegőben is bizonyítani kíván az új légitársaság, mely a második az olcsó jegyű vállalkozások sorában az eleddig kiaknázatlan indiai piacon.