1p

Túlsúlyozott a sörreklámok jelenléte a fiataloknak szánt műsorok esetében – állapította meg egy most közzétett tanulmány.

Az eset megint egy újabb bizonyíték, hogy a televízió ugyan nagy tömegeket ér el, ám annak targetálásával gyakoriak a problémák, ami jelentős veszteség a hirdetőknek.

A most közzétett tanulmány szerint például a megvásárolt reklámidő negyede tekinthető ilyennek, hiszen ezek 18 éven aluliak által nézett műsorok között kerülnek vetítésre. A felmérés kapcsán többen a szabályok szigorítására hívták fel a figyelmet. A sörgyártók fóruma nem kommentálta a felmérést – közölte az adage.com.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!