2p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Az Európai Unióban a fogyasztóvédelem győzött a spam felett. Az Unióban jövőben betiltják a kéretlen e-mail, fax és telefonhirdetéseket - egyezett meg az EU távközlési tanácsa.

Nagy Britannia valószínűleg a kevésbé korlátozó változatot fogja választani - és a marketing cégek kampányoltak a spamért, hogy megmaradjon legalább „opt-out” formában. Az európai döntés azt jelenti, hogy Nagy Britanniában továbbra is fogadni fogják a nem kívánt emailek tömegeit. A Gartner becslése szerint, a vállalatok által fogadott email-ek 34%-a ilyen. Az „opt-out” megközelítés elfogadásával a kormány súlyosbítja a spam problémát, mondta Francois Lavaste, a Brightmail, európai email menedzsment vállalat alelnöke.

Sokba kerül a címzetteknek

Az olcsó Viagra és a hogyan gazdagodjunk meg gyorsan tervek email hirdetések az angol vállalatoknak 50,000 Fontba kerül évente - a MessageLabs, egy email biztonsági cég, kutatásai szerint. A spam levelek eltömítik az email szervereket, elpazarolják a drága Internet sávszélességet - derül ki egy 200 angol cég által készített tanulmányból.

A fenti adatokat a Gartner elemzőinek felmérései is megerősítik. A MessageLabs szerint egy átlagos dolgozó – akiknek évi 25000 Font a fizetése - naponta 10 percet tölt azzal, hogy megszabadítsa a postaládáját a fölösleges üzenetektől, ami 2 Fontba kerül minden alkalmazott után a vállalatnak. Egy 100 alkalmazottat foglalkoztató cégnél az összeg eléri az évi 47,000 Fontot. De Jos White, a MessageLabs alapítója elmarasztalta a vállalatokat, hogy nem veszik komolyan a spam problémát. "Pillanatnyilag nagyon keveset tesznek azért, hogy megoldást találjanak a kérdésre. Még az USA-ban is, ahol pedig a spam óriási probléma, csupán a vállalatok fele rendelkezik eszközökkel, amelyekkel kiszűri a kéretlen emaileket", - mondta. Elmondása szerint az Egyesült Királyságban még kevesebb vállalat törődik a szűréssel, annak ellenére, hogy a vállalatok kétharmada úgy gondolja, hogy a spam-et szabályozni kell. De ezen megállapítások eltérnek a DoubleClick - egy amerikai Internet hirdetési cég - kutatásától. Ez megállapította, hogy az Internet felhasználók több, mint 82%-a legalább egyszer már vásárolt online, miután kapott egy email hirdetést.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!