A társaság vezérigazgatója, Pelle Toernberg elmondása szerint a lapok a spanyol lakosság 67 százalékához jutnak el, így kedvező lehetőséget biztosítanak a hirdetőknek - közli az MTI.
A gyorsan terjeszkedő újságot alig tíz napja mutatták be Írországban, Dublinban. Az ír változat a Metro International és az Irish Times című lap közös kiadásában jelenik meg. A dublini projektben 90 százalékos részesedése van az Associated Newspaper médiakonszernnek, a Metro International tulajdoni aránya csak 10 százalék - írta meg korábban az mfor.hu.
A Metro ingyenes hírújságjával piacvezető Magyarországon, napilapja 380-400 ezer példányban jelenik meg, és összesen 699 ezer olvasóhoz jut el naponta. Azokon a piacokon ahol jelen van, ott általában nagyban befolyásolja annak felépítését.
Így lehet az, hogy még a New York Times is arra kényszerült, hogy 16,5 millió dollárért 49 százalékos tulajdonrészt vásárol a Metro Bostonban, számol be a Washington Post. Az eladó az európai székhelyű Metro International, amely Észak Amerika öt városában adja ki az itthon is ismert ingyenes Metro újságot.