2p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Ellentétben a világ más részeit, ahol a bizonytalan gazdasági helyzetben a cégek jelentősen visszafogták marketingkiadásaikat, a kelet-európai reklámpiacon ez nem volt érzékelhető. Egyes országokban kétszámjegyű volt a növekedés az előző évhez képest. Egy most publikált tanulmány szerint Romániában, Lengyelországban és Magyarországon fektettek be többet 2000-hez képest.

Romániában 38 százalékkal, Lengyelországban 24 százalékkal és Magyarországon 19 százalékkal fektettek be több pénzt a klasszikus médiahirdetési ágazatba 2000-hez képest - állapította meg egy Kölnben nyilvánosságra hozott tanulmány, amelyet az IP társaság és az RTL csoport készített. Ugrásszerűen nőtt a televíziós hirdetések aránya is.

A Hirdetés 2002 - Nemzetközi Alapadatok című tanulmány szerint a klasszikus médiumokat és az internetet vizsgálva, az egy főre jutó hirdetés pénzben kifejezve az Egyesült Államokban volt a legmagasabb: fejenként 555 euró. A második helyen Svájc áll, fejenként 381 euróval, majd Norvégia következik 371 euró és Japán 305 euróval fejenként.
Németország a középmezőnyben tanyázik, a hirdetési kiadások egy főre jutó összege itt 187 euró volt. A legkevesebbet, fejenként 19 eurót Szlovákiában költöttek erre a célra. A felmérés 22 európai országra, valamint az Egyesült Államokra és Japánra terjedt ki.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!