1p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A Zenith Optimedia Group legfrissebb reklámpiaci felmérésében korrigálta várakozásait, amelyek szerint a tavalyi évhez képest idén 0,3 százalékos visszaesés várható, így a piac 220 milliárd dolláros lehet. A korábbi előrejelzés még fél százalékos csökkenést prognosztizált.

Az USA-ban a szakemberek 0,1 százalékos visszaeséssel számolnak, így 135 milliárd dollárt költhetnek a hirdetők. A tavalyi előrejelzés ennél némileg pesszimistább volt, hiszen 1,2 százalékos csökkenéssel számolt. A kedvezőbb számok elsősorban a helyi piacokon élénken reklámozó politikai, autó, kiskereskedő, telekom, és mozi-stúdióknak hirdetőinek köszönhető. A riport nem számol a hirdetési árak változásával sem a helyi tv-k, sem a rádiók piacán.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!