1p

Az NRC Piackutató Kft. és a TGI Magyarország Kft. 2004-ben több éves stratégiai megállapodást kötött az OMD média-, és a Kirowski interaktív ügynökségekkel a VLR online életstílus kutatás adatainak a médiatervezést segítő információinak a felhasználására.

Az együttműködés célja, hogy a hazai honlapok a VLR kutatássorozaton belül hiteles információkkal lássák el a legnagyobb online médiavásárló, médiatervező és hirdető cégek munkatársait a legnépszerűbb hazai honlapok látogatóinak jelenlegi összetételéről és annak változásairól.

Az online médiavásárlók segítségével összeállított kérdőívvel végzett felmérés összehasonlíthatóvá teszi a honlapok látogatóinak demográfiai összetételét, és választ ad arra is, hogy milyen reklámozási technikák a leghatékonyabbak egy adott célcsoport eléréshez, milyen egyéb médiákat használnak a látogatók, illetve, hogy a vizsgált honlapok hol helyezkednek látogatói összetételük alapján a hazai internetes média mátrixban. A VLR 2004-es kutatás az eddigiektől eltérően már a "tegnapi" látogatottságot is méri, amely így pontosabb médiatervezést tesz lehetővé.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!