[ajanlo=229][igazitas=left/]A Danone - belső stratégiai súlypontáthelyezés után - a továbbiakban három üzletágra, a italokra, a tej- és a keksztermékekre fog fókuszálni, adta hírül a Reuters. A HP Food termékei között szerepelnek tápszerek, bébiételek és különböző rágcsálnivalók is.
A Menedzsment Fórum korábban már megírta, hogy a ketchupjeiről és leveseiről ismert óriás, a Heinz is a jövőben jövedelmezőbb üzletágaira szeretne koncentrálni, ezért megválik néhány nemzetközi vállalatától.
A Heinz a közelmúltban módszeresen felvásárolta a legismertebb brit háztartási brandeket. Szakértők szerint a stratégia jó, mivel ez az üzletág valóban jövedelmező és jól passzol a Heinz profiljához.
Menedzsment Fórum
Stratégiát módosít a Heinz és a Danone
Az amerikai H.J. Heinz élelmiszeripari konszern bejelentette, hogy 855 millió amerikai dollárért megvásárolja a francia Danone HP Food üzletágát.