1p

Hol éri a magyar gazdaságot a globális recesszió?
Lehet idén is költségvetési osztogatás? Bóvliba vágják Magyarországot?

Online Klasszis Klub élőben László Csabával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. május 7. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Az ömlesztett csokoládék kínálatában világelső svájci társaság, a Barry Callebaut kereskedelmi márkatermékek gyártásával igyekszik növelni tengerentúli forgalmát, írja a Világgazdaság.

Míg Európában a kereskedelmi vagy áruházi márkák piaci részesedése eléri a 20 százalékot, addig az USA-ban mindössze 4 százalék körül mozog. A Barry Callebaut ezért minőségi csokoládék szállítását tervezi a Wal-Mart Storesba és más kiskereskedelmi üzletláncokba a tengerentúlon. A cégek a terméket saját logó alatt forgalmazhatják majd.

Mivel a svájci vállalat tavaly kaliforniai üzemet is indított ez megkönnyíti a helyi előrenyomulást. A belga Callebaut és a francia Cacao Barry fúziójából 1996-ban létrejött csoport elsősorban az ipari felhasználókat látja el félkész termékekkel. Az utóbbi években a készcsokoládék, illetve édesipari termékek piacán is pozíciókhoz jutottak, saját márkás termékei azonban teret vesztettek a német piacon. A mostani amerikai terjeszkedéssel ezt kívánják ellensúlyozni, számol be a Világgazdaság.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!