1p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A Zenith OptiMedia és a Group M nyerte el a Nestlé globális médiamegbízatását, miután az élelmiszergyártó cég szakított az Universal McCann ügynökséggel.

A Zenith OptiMedia és a Group M nyerte el a Nestlé globális médiamegbízatását, miután az élelmiszergyártó cég szakított az Universal McCann ügynökséggel.

A McCann Erickson csoporthoz tartozó vállalat számára 1,3 milliárd euró (312 milliárd forint) veszteséget jelent a 90 piacra kiterjedő tender elvesztése. A reklámügynökség egyébként 2004 során számos jelentős megbízóját elvesztette a Nestlé mellett, derül ki az AdWorld cikkéből.

Az élelmiszergyártó multicég egyelőre nem közölte, melyik országban mikor kerül sor a változásra. A Publicis Grouphoz tartozó Zenith OptiMedia és a WPP csoporthoz tartozó Group M az utóbbi évek egyik legjelentősebb reklámügynökség-váltása során nyerte el a tendert a szaksajtó szerint.

Mint azt a svájci cég szóvivője közölte, a japán piac médiabüdzséje változatlanul a helyi Denstu ügynökség kezében marad. A Nestlé többek között olyan, rendkívül sikeres termékekkel van jelen a piacon, mint a Nescafe, a Buitoni, a KitKat és a Perrier ásványvíz.

(Menedzsment Fórum)

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!