A Zenith OptiMedia és a Group M nyerte el a Nestlé globális médiamegbízatását, miután az élelmiszergyártó cég szakított az Universal McCann ügynökséggel.
A McCann Erickson csoporthoz tartozó vállalat számára 1,3 milliárd euró (312 milliárd forint) veszteséget jelent a 90 piacra kiterjedő tender elvesztése. A reklámügynökség egyébként 2004 során számos jelentős megbízóját elvesztette a Nestlé mellett, derül ki az AdWorld cikkéből.
Az élelmiszergyártó multicég egyelőre nem közölte, melyik országban mikor kerül sor a változásra. A Publicis Grouphoz tartozó Zenith OptiMedia és a WPP csoporthoz tartozó Group M az utóbbi évek egyik legjelentősebb reklámügynökség-váltása során nyerte el a tendert a szaksajtó szerint.
Mint azt a svájci cég szóvivője közölte, a japán piac médiabüdzséje változatlanul a helyi Denstu ügynökség kezében marad. A Nestlé többek között olyan, rendkívül sikeres termékekkel van jelen a piacon, mint a Nescafe, a Buitoni, a KitKat és a Perrier ásványvíz.
(Menedzsment Fórum)
Szakít a Nestlé a Universal McCann ügynökséggel
A Zenith OptiMedia és a Group M nyerte el a Nestlé globális médiamegbízatását, miután az élelmiszergyártó cég szakított az Universal McCann ügynökséggel.