2p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Az agresszív, manipuláló, az embereket további hitelfelvételekre ösztönző reklámok megadóztatását javasolja a kormánynak az Autonóm Szakszervezetek Szövetsége - közölte Borsik János, a szövetség elnöke kedden Pécsett, sajtótájékoztatón.

Borsik János elmondta: az Országos Érdekegyeztető Tanács (OÉT) pénteki ülésén, napirend előtt terjesztik elő ezirányú javaslatukat, és azt várják, hogy a kormány, a törvényhozás a részletek kidolgozása után megtegye a szükséges intézkedéseket.

Magyarázata szerint a jelenlegi pénzügyi válságban és gazdasági recesszióban etikátlan és gátlástalan a most is folyó reklámhadjárat, amely további hitelfelvételekre, felelőtlen vásárlásra készteti a hazai vásárlóközönséget.

Borsik János felhívta a figyelmet arra, hogy a lakosság a növekvő munkanélküliség mellett már így is jócskán eladósodott. A hitelek 75 százaléka ráadásul devizaalapú, ami azt jelenti, hogy akik devizahitelt vettek fel, egyben kockázatot is vásároltak.

"Ebben a helyzetben igazából nem is értjük a kormánynak és a törvényhozásnak az agresszív reklámokkal szembeni passzivitását" - jegyezte meg Borsik János, aki hangsúlyozta azt is, hogy a témát a jövő évi kilátások figyelembe vételével különösen fontosnak tartja a közelgő ünnepek, a vásárlási láz kezdete előtt.

MTI/Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!