[ajanlo=271][igazitas=left/]A vevők vállalták hogy 2009-ig öt, majd 2015-ig további 2,5 milliárd forintot költenek különböző fejlesztésekre. Az első öt évben több csarnokot is felújítanak, kialakítanak egy hatezer férőhelyes parkolót, átszervezik a vásárvároson belüli közlekedést és felépítenek egy új ötezer négyzetméteres csarnokot. Az is elképzelhető, hogy ezzel párhuzamosan egy másik csarnokot is felhúznak, illetve próbálják az önkormányzatokkal közösen megoldani a BNV könnyebb megközelíthetőségét.
A vásárvárosban idén 26 kiemelt eseményt tartanak, míg a céges átlag 135 rendezvény körül mozog. A magyar cég logója megmarad és kiegészül a francia tulajdonoséval, írja a Világgazdaság.
Menedzsment Fórum
Szélesíti skáláját a Hungexpo
A francia GL Events és a TriGránit konzorciuma közép- és hosszú távon érezteti majd hatását a budapesti vásárvárosban. A cégek reményei szerint több, változatosabb rendezvényt bonyolítanak majd le, bevételük így éves szinten öt százalékkal fog nőni a következő tíz évben, számolt be a Világgazdaság.