3p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A közeljövőben még mindig eltörpülni látszik az online kiadás a televíziós költségvetések mellett. Sok esetben egyáltalában nem az az érdekes, hogy mennyit költenek online hirdetésekre, annál inkább az, hogyan költik el az összeget.

Egyre inkább megtanulják a hirdetők, hogy az Internet katalizátorként működik, ha jól megtervezett, széles körű marketing kampányt készítünk. Egyre több esetben van stratégiai jelentősége az Internetnek egy-egy kampány sikerében.

Annak ellenére, hogy a televízió varázsával még egy ideig nem vetekszik az Internet, egyedi jegyei miatt van néhány előnye:

Relevancia: A Háló hatékony segítséget nyújt olyan emberek elérésében, akik valamilyen közösséghez, csoporthoz tartoznak. Természetesen ha egy nagyobb, általános site-on hirdetünk több millió embert érünk el rövid időn belül, de nem vagyunk-e hatékonyabbak, ha járműreklámozás során egy autóeladással foglalkozó site-ot célzunk meg? Ha az Internet segítségével próbáljuk meg célcsoportunkat elérni, alacsonyabb számban ugyan, de olyanokat érünk el, akik már valóban fontolgatják a vásárlást egy adott területen, s így kerültek az adott web oldalra.

Interaktivitás: Az interaktivitásnak köszönhetően az Internetet úgy kezelhetjük, mint egy kommunikációs centrumot. Hatékony és egyre növekvő népszerűségnek örvend a célcsoport online promóciókkal való elérése. Egy futball csapat regisztrált felhasználók részére interaktív játékokat indított saját web oldalán. Így használva ki az interaktivitás egyedülálló lehetőségeit és erősítve rajongói elkötelezettségét a csapat iránt. Azokét a rajongókét, akik a sörfogyasztók népes táborának is tagjai…

Álcázott hirdetések: Számos web oldalon találkozhatunk tartalommal rendelkező szponzorált cikkek és hirdetések hatékonyan elegyével. Néhányan már felismerték a web oldal és olvasója közti kapcsolatban rejlő lehetőségeket és a betölthető híd funkciót. Egy főként nők által látogatott oldal különböző témákban nyújtott segítséget a háziasszonyoknak, miközben a site-on hirdetőknek sikerült kihasználni a szponzorált cikkek és hirdetések adat lehetőségeket. Az oldalnak sikerült megőriznie eredeti tartalmát és szerepét, miközben a reklámozók is célba értek.

Megfelelően használva központi, stratégiai szerepet játszhat az Internet, miközben marketing költségvetésünkben még mindig elhanyagolható az erre fordított összeg. A televízió és Internet hirdetések közt lévő óriás különbséget csak úgy csökkenthetjük, ha tökéletesen tisztában vagyunk azzal, hogyan élhetünk a háló adta lehetőségekkel.


LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!