Az Egerben tartandó konferencián a reklámszakma valamennyi területe és aktuális kérdései terítékre kerülnek.
Az idei rendezvény címe, a Reklámtorta 2005 egyrészt az MRSZ 30. jubileumára, másrészt a Szövetség 2000 óta rendszeresen végzett, a becsült reklámköltések felmérésére irányuló reklámtorta kutatására utal - olvasható az MRSZ honlapján. Az 1975 óta működő MRSZ a "torta" valamennyi szereplőjének, a reklámok készítésében és megjelentetésében szerepet vállaló szervezeteknek és minden médiatípusnak szerepet szán az idei programon.
[ajanlo=170][igazitas=left/]Az MRSZ idei reklámkonferenciáján szó esik majd a Magyarországon megjelenő globális reklámokról és azok alternatíváiról, a kreatívok lehetőségeiről és korlátairól; a médiáról, mint termékről; a márka-stratégiáról; a tenderek problémáiról; a városok, települések, régiók marketingjéről és Magyarország vonzerejéről. A résztvevők körüljárják, hogy a reklámtorta hagyományos eszközei vajon miért nem "működnek", különösen hagyományos üzenetekkel, hagyományos tálalásban.
A hazai kreatív díjak, elismerések értékéről, a hirdetők merészségéről, a "cool brand"-ek fogalmáról például G. Németh György, a T-mobile kommunikációs igazgatója tart előadást. Beke Zsuzsa, a Richter Gedeon pr igazgatója "Szponzoráció, mecenatúra és CSR a mindennapi gyakorlatban" címet viselő szekciójában a hirdetők egyik legaktuálisabb problémájáról, a társadalmi szerepvállalás médiabeli megjelenésének lehetőségeiről beszél.
A tavalyi rendezvény iránt 103 magyar és külföldi előadó, illetve 440 résztvevő érdeklődött.
Menedzsment Fórum
Szeptemberben ismét lesz Reklámtorta
Tizenharmadik alkalommal rendezi meg szeptember 27-28-án éves konferenciáját a hazai marketingkommunikációs ágazat szakmai és érdekképviseleti szervezete, a Magyar Reklámszövetség (MRSZ).