New York város elöljáróinak komoly fejfájást okozott egy szeptember óta futó kampány, amely a tömegközlekedési eszközökön hirdette az Akademiks ruházati termékeit. A reklám ugyanis félreérthetetlen utalásokat tartalmazott, amely sokáig elkerülte az illetékesek figyelmét.
[ajanlo=84][igazitas=left/]A 200 New York-i buszon virító hirdetéseken egy kihívó ruhában pózoló lány látható kezében egy könyvvel. A hirdetés címsora pedig úgy szólt: "Read Books, Get Brain". A Get Brain azonban, amely az irodalmi angolban veszélytelen jelszónak tűnhetett, a szlengben ugyanakkor az orális szexre történő felhívást takarja. A kommentárok szerint a hirdetést a város részéről engedélyező személy vagy tréfás kedvében volt, vagy hanyag módon végezte a feladatát. A közlekedési vállalat szerint azonban csak az történt, hogy az illetékes, egy hatvanas éveiben járó személy, nem ismerte a kifejezés második jelentését.
A helyi tömegközlekedési vállalat szóvivője hosszas magyarázkodással próbálta menteni a hibát, hangsúlyozva, hogy nem állt szándékukban obszcén feliratokkal elárasztani az utcákat és bocsánatot kérnek azoktól a nőktől, akik az ízetlen tréfát a nemük elleni sértésnek vélték - számolt be a CNN.
(Menedzsment Fórum)
Kapcsolódó anyagok
Visszavonatják Guy Ritchie Corvette-reklámját
Betiltották a tabusértő reklámot
Egyre több szexuális utalást tartalmaznak az alkoholreklámok
Szexuális utalás miatt tiltottak be egy New York-i reklámot
A magát az egyik legszabadabb elvűnek valló amerikai városban, New Yorkban is komoly felháborodást keltett az a buszokon futó reklám, amely nyílt szexuális utalást tartalmazott.