[ajanlo=284][igazitas=left/]A színjátszóköri próbára emlékeztető program keretében mintegy 300 középvezető "gyakorol". A színészek hétköznapi életben előforduló helyzeteket teremtenek, ezekben kell helytállniuk az alkalmazottaknak. A helyszín lehet egy forgalmas metróállomás vagy egy ügyfélkapcsolati iroda is.
A tréning szervezői a színészek segítségével a helytelen magatartást és a követendő példát is bemutatják azzal kapcsolatban, mit kell tenni egy-egy nehezebb utas esetében. A program célja, hogy a vállalathoz visszatérve a vezetők a 6 hónapnál régebb ideje dolgozókat is megtanítsák a "mesterfogásokra" és növeljék a dolgozók csapatszellemét.
A gyakorlatot lebonyolító MICE AGA a londoni tömegközlekedés mellett olyan vállalatok számára szervezett már csapatépítő programokat, mint a Ford, a Scania, a Siemens vagy a Marks & Spencer.
Hasonló lépésre már Magyarországon is sor került. Az év elején a MÁV hirdetett "mosolykampányt" az utasok komfortérzetének növelésére. Ennek keretében mosolyszelvénnyel jutalmazhatták a jegyet váltó utasok a jegyvizsgálót. A legtöbb szelvényt gyűjtő alkalmazott pénzjutalmat kapott.
Menedzsment Fórum
Színészekkel treníroznak a londoni metrósok
Valódi színészekkel gyakorolnak a londoni tömegközlekedési vállalat dolgozói, hogy növeljék a szolgáltatások meglehetősen alacsony színvonalát.