A Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) sem ért egyet azon kezdeményezésekkel, melyeknek célja a postaládákba dobott reklámanyagok további szabályozása, azok kézbesítésének szankcionálása.
Ezt ugyanis már évek óta szabályozza az öko-adó, amelynek értelmében környezetvédelmi termékdíjat fizetnek a cégek. A reklámanyagok gyártói a keletkező papíranyagok után kilogrammonként 2005-ben 26 forintot fizetnek.
A címre szóló levelek letiltására is létezik jogszabály, a címzetlen, postaládába dobott reklámanyagokat pedig plusz adó sújtja - állítják lapunkhoz eljuttatott közleményükben.
A szövetség szerint a nyomtatott reklámtermékek az egyedüli elérhető kommunikációs csatornák számos hirdető számára, melyek segítségével földrajzi környezetükben lévő fogyasztóikhoz hatékonyan tudnak szólni.
Mondjon véleményt!Szimpatikus vagy sem a szórólapos hirdetés, úgy tűnik, olvasóink véleményére lesz szükség, hogy ezt megtudhassuk. Szabályozná-e a szórólapok terjesztését, hogyan? Szemétnek, vagy inkább hasznos információnak tartja a postaládába juttatott reklámokat?
Elolvassa a lakásához eljuttatott kiadványokat? Keresett-e már meg céget "cetlis" reklámok alapján? Ezekre a kérdésekre várjuk az alábbi felületen válaszaikat.
Nagy Vajda Zsuzsa Menedzsment Fórum