3p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Az AAM Vezetői Informatikai Tanácsadó Rt. kommunikációs feladatok ellátására kérte fel a Sakkom Interaktív marketingkommunikációs és pr ügynökséget. Az együttműködés célja az AAM szakértői imázsának erősítése és a publikációk megjelenésének támogatása.

A jelenleg már öt állandó ügyféllel rendelkező Sakkom Interaktív közvetlen felkéréssel nyerte azt a megbízást, amelynek célja a 2004-ben 1346 millió forintos árbevételt elérő AAM Vezetői Informatikai Tanácsadó Rt. szakértői imázsának erősítése.

Az 1994-ben alakult AAM az elmúlt 11 év során a létszám és árbevétel tekintetében egyaránt az egyik legnagyobb, tisztán belső tulajdonlású, független vezetési tanácsadó céggé vált Magyarországon. "Fontos számunkra, hogy meglévő ügyfeleinket továbbra is a tőlünk megszokott magas színvonalon szolgáljuk ki. További növekedésünk egyik záloga, hogy azok számára, akik eddig még nem dolgoztak velünk, nyilvánvalóvá váljon két fő jellegzetességünk: az AAM ügyfélközpontú megközelítése és az általunk képviselt magas szintű szakértői tudás. Összességében ezeket az üzenetek kívánjuk kommunikációnkban is megjeleníteni, amelynek konkrét megvalósítását a Sakkom Interaktívra bíztuk" - mondta Kornai Gábor, a cég elnök-vezérigazgatója. Véleménye szerint a vállalat számára a legfontosabb kihívást az elkövetkezendő évek stratégiájában az jelenti, hogy a Magyarországon sikeresen alkalmazott működési mód és kialakított értékrend a külföldi ügyfelek körében is megjelenjen.

"Az elmúlt 11 év alatt - jelentős részben ügyfeleink segítségével is - olyan tudásbeli és tapasztalati tőkét halmoztunk fel, amelyre támaszkodva ma már a vezetési és informatikai tanácsadás széles spektrumában vagyunk képesek ügyfeleink segítségére lenni. Bízunk benne, hogy a Sakkom Interaktív segítségével ezt a szaktudást a potenciális ügyfélkör irányába is kommunikálni tudjuk" - tette hozzá a projektet közvetlenül felügyelő Bálint Ákos, az AAM működési igazgatója.

A szakértői imázs erősítését több különböző pr eszköz együttes használatával éri el a Sakkom Interaktív. "A mintegy 2 hónapos előkészítő munkát követően az AAM közel 25 vezető tanácsadójával fogunk együtt dolgozni annak érdekében, hogy az általuk képviselt szakértelem megjelenhessen azokban a médiumokban, melyeket a cég meglévő és potenciális ügyfélköre olvas" - ismertette a projekt fő csapásirányát Kolma Kornél, a Sakkom Interaktív ügyvezető igazgatója.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!