A comScore adatai szerint a netes áruházak forgalma 2004-ben is kitartóan növekedett az Egyesült Államokban, olyannyira, hogy ez bizonyulhat az egyébként hervasztó képet mutató ünnepi szezon legeredményesebb szegmensének. Leginkább a karácsonyi ajándékok vásárlását szeretik az interneten intézni az emberek, mivel az összes online értékesítés fele ilyenkor zajlik, és ezek összértéke a elérheti a félmilliárd dollárt is a legforgalmasabb napon.
[ajanlo=87][igazitas=left/]
Az elemzők szerint az online kiskereskedelmi piac az elkövetkezendő években is növekedni fog, mivel a fogyasztók számára vonzó lehetőség, hogy bővülő webes keresőfunkciók révén az interneten hasonlíthatják össze a forgalmazók árukészletét, árait, és könnyen ráakadhatnak az akciókra, leértékelésekre. Az is hozzájárulhat a szektor forgalmának növekedéséhez, hogy a netes boltok a nap 24 órájában elérhetők, gyakran ajánlanak ingyenes házhozszállítást, és hogy egyre realisztikusabb grafikával jelenítik meg webes katalógusukat, ami főleg a szélessávú eléréssel rendelkező vásárlóknak kedvez – írja az MSNBC.com.
Menedzsment Fórum
Kapcsolódó cikkek:
Alábecsülték a DVD-kiadók a karácsonyi rohamot
Jó szezonra számítanak az amerikai online áruházak
21,6 milliárd dolláros karácsonyi online szezont várnak