Az epizódonként ötperces mini-sorozat mindegyik részében, két biciklis verseng egy gyönyörű hölgy kegyeiért. A filmekben minimális a dialógus, viszont sok a közeli kép, ahol főleg mimikával, kisebb részben különböző gesztusokkal igyekeznek kifejezni érzéseiket a szereplők.
[ajanlo=262][igazitas=left/]Technológiai, kereskedelmi és marketing szempontból hatalmas lépést jelent ez a produkció a gyártó Beijing's Le-TV Media Group számára, amely az ismeretlenségből egycsapásra az érdeklődés középpontjába került a MediaGuardian szerint.
Az új dráma kétséget kizáróan sikeres, a gyártók azt remélik hosszú távon egy előfizetéses rendszerben sugározhatják ezeket a sorozatokat. Egyelőre azonban igen kevesen, azok is csak a legmodernebb készülékekkel élvezhetik a kínai haiku műfajának megfelelő filmet, amit körülbelül 200 000 fontos büdzséből forgattak.
A Dél-Koreai LG Electronics - amely jelenleg a legfejlettebb mobiltelefonokat gyártja - az egyik pénzügyi támogatója volt a produkciónak. A gyártó cég azt reméli, hogy a sorozat felfutásával tovább nő a mobilt használók száma is, ami jelenleg 350-400 millió fősre tehető Kínában.
Menedzsment Fórum
Telefonos szappanopera igézte meg a kínai mobilosokat
Kínában, az egyre növekvő számú mobilosoknak külön - csak telefonokról elérhető - szappanoperát forgatott az egyik helyi médiacsoport.