Először 2001-ben kezdett televíziós közvetítésbe a kizárólag a tengeren túlon kapható Victoria's Secret fehérneműgyártó vállalat. A show-elemekkel tarkított bemutató még 1999-ben indult, s nemcsak a férfiközönség körében aratott osztatlan sikert, így hamarosan a tv képernyője előtt is élvezhették a vásárlók a melltartók látványát.
A műsorról tavaly áprilisban került le a nem mindennapi bemutató, két hónappal azután, hogy éles vita indult a sajtóban Janet Jackson kivillanó mellei miatt. Akkor a döntést a vállalat azzal magyarázta, hogy más formában kívánják a továbbiakban reklámozni a márkát, számol be az AdAge.
A 10 millió dolláros visszatérés azt sejteti, eloszlottak a viharfelhők az akkori botrány körül. Ennek ellenére a fehérnemű bemutatót csak késő esti, 10 órás adásban láthatják a nézők, elkerülve az esetleges támadásokat. A Victoria's Secret egy speciális adást is kínál, ami weboldaláról érhető el. Ebben olyan modellsztárokat vonultat fel, mint Tyra Banks, Gisele Bundchen vagy Heidi Klum.
A show három éves sugárzása alatt folyamatosan vesztett népszerűségéből. Míg az első évben még 12,4 millió néző volt kíváncsi a kivillanó keblekre és a fehérneműkre, addig egy évvel később már mindössze 10,5 millióan követték az adást, 2003-ban pedig 10 millió alá (9,4 millió) csökkent a nézők száma.
Noha a józan paraszti ész alapján a fiatal férfiak alkották a rajongótábor nagy részét, a valóság ennél jóval árnyaltabb képet mutat. A "kemény nézői magot" idősebb hölgyek alkották, számuk meghaladta a 2,1 millió, míg a 18 és 34 közötti férfiak közül mindössze 960 ezer volt kíváncsi a fehérneműkre.
Menedzsment Fórum