2p

Sonka, sajt, sör és kenyér mellett ezentúl temetésért is fizethetnek a törzskártyájukon felgyülemlett pontokkal a Tesco nagy-britanniai hálózatának hűséges vásárlói, miután a legnagyobb brit kiskereskedelmi lánc megállapodásra jutott a legnagyobb brit temetkezési vállalattal.

Elfogadja a Clubcardnak hívott törzsvásárlói Tesco-kártyát a Dignity (Méltóság) nevű temetkezési cég. Az egyezség alapján a Tesco pontokat fel lehet használni az elhunyt elföldelési költségeinek csökkentésére.

[ajanlo=117][igazitas=left/]Nagy-Britanniában meghalni sem túl olcsó: egy-egy temetés átlagosan kétezer fontjába (720 ezer forintjába) kerül a hátramaradottaknak. A brit Tesco-hálózat vásárlói közül 11 milliónak van törzskártyája, és a körükben végzett felmérés kimutatta, hogy csaknem 10 százalékuk kész lenne a kártyán összegyűlt pontokat a temetési költségek csökkentésére is felhasználni - írta a csütörtöki The Sun.

A Clubcardot minden vásárlás után oda kell adni a pénztárosnak, aki a bankkártyához hasonlóan ezt is "lehúzza", és a tulajdonos egyenlege minden elköltött font után egy-egy ponttal gyarapodik. Az összegyűlt pontokat egy idő után le lehet vásárolni, illetve a Tescóval kapcsolatban lévő más cégek szolgáltatásaiért fizethetünk velük. E szolgáltatások köre egészült most ki a temetkezéssel. A Dignityvel kötött szerződés értelmében minden 250 Tesco-pont 10 fonttal csökkenti a megrendelt temetés költségét.

(MTI)

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!