Elfogadja a Clubcardnak hívott törzsvásárlói Tesco-kártyát a Dignity (Méltóság) nevű temetkezési cég. Az egyezség alapján a Tesco pontokat fel lehet használni az elhunyt elföldelési költségeinek csökkentésére.
[ajanlo=117][igazitas=left/]Nagy-Britanniában meghalni sem túl olcsó: egy-egy temetés átlagosan kétezer fontjába (720 ezer forintjába) kerül a hátramaradottaknak. A brit Tesco-hálózat vásárlói közül 11 milliónak van törzskártyája, és a körükben végzett felmérés kimutatta, hogy csaknem 10 százalékuk kész lenne a kártyán összegyűlt pontokat a temetési költségek csökkentésére is felhasználni - írta a csütörtöki The Sun.
A Clubcardot minden vásárlás után oda kell adni a pénztárosnak, aki a bankkártyához hasonlóan ezt is "lehúzza", és a tulajdonos egyenlege minden elköltött font után egy-egy ponttal gyarapodik. Az összegyűlt pontokat egy idő után le lehet vásárolni, illetve a Tescóval kapcsolatban lévő más cégek szolgáltatásaiért fizethetünk velük. E szolgáltatások köre egészült most ki a temetkezéssel. A Dignityvel kötött szerződés értelmében minden 250 Tesco-pont 10 fonttal csökkenti a megrendelt temetés költségét.
(MTI)
Temetkezésre váltott Tesco pontok
Sonka, sajt, sör és kenyér mellett ezentúl temetésért is fizethetnek a törzskártyájukon felgyülemlett pontokkal a Tesco nagy-britanniai hálózatának hűséges vásárlói, miután a legnagyobb brit kiskereskedelmi lánc megállapodásra jutott a legnagyobb brit temetkezési vállalattal.