2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A Grey Worldwide Hungary az elmúlt időszakban három tender eredményhirdetése után örülhetett. A cég szervezi a Kométa, E.ON Hungária Rt., és egy társadalmi célú hirdetés kampányát.

A Grey Worldwide Hungary az elmúlt időszakban három tender eredményhirdetése után örülhetett. A cég szervezi a Kométa, E.ON Hungária Rt., és egy társadalmi célú hirdetés kampányát.

A Grey a BBDO és a Young and Rubicam elől nyerte el a kaposvári húsüzem, a Kométa'99 Kft kommunikációs tevékenységére kiírt pályázatot. A klasszikus hirdetések, marketing tanácsadás, a márkastratégiák fejlesztése, a Kométa hagyományos és új termékeinek újszerű csomagolásának tervezése mellett a Grey PR részlege, a GCI Budapest szervezi a Kométa vállalati kommunikációját.

A Magyar Allergológiai és Klinikai Immunológiai Társaság (MAKIT) társadalmi célú kampányára kiírt tenderen a nyertes Grey Budapest mellett a McCann Erickson és a Young & Rubicam is indult. A Grey integrált tervett dolgozott ki a szénanátha tünetegyüttesének és kezelésének ismertetésére. A sikeres terv reklám- és PR-eszközökre épül: a kampányindító sajtótájékoztatót egy sajtókampány, öt másodperces szponzorációs szpotok, 30 másodperces rádióhirdetések, poszterek és interjúk követik. A GCI Budapest közreműködésével, a Grey interaktív részlege, az Argonauts Kft. informatív weboldalt fejlesztett ki, ahol a látogatók a szénanáthával kapcsolatos fontos információk mellett országos szakrendelő-adatbázist is találnak.

A G2, a Grey Worldwide Hungary BTL részlege szervezte az E.ON Hungária Rt. megjelenítését az Industria 2002 szakkiállításon, valamint tervezte és kivitelezte a kiállítással kapcsolatos DM hirdetési anyagokat. A G2 érdeme az E.ON arculatához igazodó kiállítási stand tervezése, valamint a kiállítás idején a szórakoztató rendezvények lebonyolítása. A Grey PR részlege, a GCI Budapest a kiállítás kommunikációs programját tervezte és bonyolította. A kommunikáció részét képezték azok a szakmai előadások és pódium-beszélgetések, amelyek során az érdeklődők háttérinformációt kaphattak a vállalat hazai szerepéről. A GCI Budapest online játékot is szervezett a látogatóknak, amely segíti a standon megszerzett információk elmélyülését.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!