Első kampányát indítja útjára a 7 Up azt követően, hogy a cég marketingtenderét elnyerte a June, Young and Rubicam cég. Az USA-ban induló televíziós szpotokban amerikai sztárok népszerűsítik a citrom és narancs ízesítésű új üdítőt, a 7 Up Plust.
[ajanlo=84][igazitas=left/]A "Mikor mindent összeadtál, az egyetlen út felfelé vezet" ("When you add it all up, the only way to go is up") szlogennel futó reklámokban a főszereplők, a "Szex és New York" sorozatban világhírűvé vált Kristin Davis és Cynthia Nixon egy gyógyfürdőben heverésznek, és 7 Up Plust isznak. A reklám másik, családcentrikusabb változatában az "Élet Regisszel és Kellyvel" című szappanopera szereplői, Regis Philbin és Kelly Ripa egy parkban piknikezik, és természetesen az üdítő segítségével frissítik fel magukat.
Scott Larson, a kampányt készítő Y&R ügynökség San Francisco-i irodájának kreatív igazgatója szerint a közreműködésre felkért tévésztárok, Ripa, Davis, Nixon és Philbin könnyed, játékos személyiségekként élnek a köztudatban, így jól illenek az üdítőmárka fiatalos imázsához. A kampány során igyekeztek kiemelni, hogy az új, koffein- és cukormentes 7 Up ital egészségesebb, mint a hagyományos változatok. A 7 Up anyacége a New York-i Cadbury Schweppes Americas Beverages.
(Menedzsment Fórum)
Tévésztárok piknikeznek a 7 Up Plus reklámjában
Első kampányát indítja útjára a 7 Up azt követően, hogy a cég marketingtenderét elnyerte a June, Young and Rubicam cég. Az USA-ban induló televíziós szpotokban amerikai sztárok népszerűsítik a citrom és narancs ízesítésű új üdítőt, a 7 Up Plust.