2p

A luxusóragyártó világcégek közé tartozó Richemont-csoport mostanra látta elérkezettnek az időt arra, hogy modelljeivel a magyar piacot is célba vegye, értesült a Napi Gazdaság. Szakértők szerint ebben a szegmensben csak több év után várható pozitív eredmény, emellett a hamisítványok is nehezítik a gyártók dolgát.



A Richemont a Swiss Watches Kft.-vel, mint partnerrel együttműködve Cartier és Piaget órákat kínál majd megvételre a Budapest belvárosában egymillió eurós beruházással nyíló üzletében. Az árak 80 ezertől 7 millió forintig terjednek, emellett luxuskategóriájú kiegészítőket, például öngyújtót és mandzsettagombot is lehet vásárolni, számol be a Napi Gazdaság.

Szakértők szerint a magyar piac csak lassan érik be a luxuscikkeket gyártó cégek számára, a hazai fogyasztó pedig még a luxuskategóriában is jobban figyel az árakra, mint a külföldi. További nehézség, hogy egy-egy márkagazda csak exkluzív helyen engedi megnyitni a boltot. A magyar piacon megtalálhatók a 100-300 ezer forintos Boss és Givenchy óráktól kezdve a 250 ezertől több millió forintig terjedő Versace, iletve az akár több tízmillió forintért kínált IWC és Breitling márkák is.

A piacon mostanában zavart okoznak a török, kínai és thaiföldi hamisítványok: ezek éves forgalma már meghaladja az eredeti luxusmárkák értékesítéséből származó összes bevételt, írja a Napi Gazdaság.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!