Ismét bombagólt vágott a kormányközeli kommunikációs közbeszerzések új Messije, a Csetényi Csabát leváltó Balásy Gyula. A nemrég még leginkább a híres gyűlöletkampányáról, mostanában viszont úgy általában a tendereken való fantasztikus szerepléséről ismert szakember ezúttal a Magyar Fejlesztési Bankkal paktált le - derült ki a közbeszerzési hatóság oldalán közzétett szerződésből.
Balásy két cége, a New Land Media Kft. és a Lounge Design Kft. megnyerték az MFB pénzügyi termékeinek kommunikációját, melyre - a cégek profiljához passzolóan - két részletben szerződtek le. Elsőként a kampány kreatív tervezésének és gyártásának, valamint egy kapcsolódó közvélemény- és piackutatásnak a feladatait vállalták magukra nettó 310,2 millió forint értékben. A szerződés második része már a médiatervezés és -vásárlásról szól, ezért 723,8 millió forint jár. A szerződéseket június 16-án írták alá, időtartamuk 14 hónap.
Mindez csupán három hónappal azután érkezett, hogy Balásy megnyerte a Magyar Nemzeti Bank kampányát 450 millióért, szintén 14 hónapra, és egy hónappal azután, hogy az NLM és a Lounge elvitte Schmidt Máriáék első világháborús emlékévének reklámjait félmilliárdért.
Az új sikerember tavaly robbant be igazán, a 2013 júniusában alapított New Land Mediának 2015-ig összesen nem volt annyi bevétele, mint az MNB-s bankjegycsere-program százmilliói. Az NLM végül 2016-ban 1,503 milliárd forintos nettó árbevételt hozott össze, 46 millió forintos nyereséggel. A Lounge Design nettó árbevétele 798 millió volt, innen Balásy ki is vett 100 millió forint osztalékot.
Az igazi aratás azonban idén várható, ennek adja tanújelét ez az új tendersiker is.
mfor.hu