A piacvezető online médiumok, a T-Online Magyarország által kiadott Origo, az Index, a Ringier Online, a Sanoma Online, a Habostorta, a Portfolio.hu és a Házipatika a T-Online becslései szerint a hazai online hirdetési piac 65-70 százalékát bonyolítják - írja az MTI.
[ajanlo=538][igazitas=right/]A teljes hazai hirdetési piac az idei első félévben egyszámjegyű növekedést ért el, s Magyarországon is számítani lehet arra, hogy a nyugat-európai tendenciákat követve az online hirdetések egyre nagyobb szeletet hasítanak ki a hirdetési piacból. A nyolc vezető magyar tartalomszolgáltató által kifejlesztett Online Hirdetési Index szakembereinek becslése szerint 2005-ben 30-40 százalékos növekedés várható a hazai online hirdetési piacon.
E hét elején újabb csúcsot döntött az Origo napi látogatottsága, s elérte a 721 ezret - mondta Weyer Balázs. Szeptemberben egy munkanapra átlagosan 674 ezer Origo-látogató jutott, a kisebb forgalmú hétvégi napokat is beszámítva az elmúlt hónapban naponta 607 ezer látogató kereste fel az oldalakat. A teljes napi internet-forgalom Magyarországon a hét elején elérte az 1,476 milliót.