A tervek szerint az első három üzlet létesítése csak a bevezető fázisa a törökországi terjeszkedésnek. Nagysága és dinamizmusa alapján Törökország akár a második legnagyobb piacává is válhat a társaságnak Németország után, értesült az MTI.
Az EP a független elektronikai cikk kereskedők legnagyobb szövetkezeti tömörülése Európában, ahol 12 országban képviselteti magát. Tavaly 5,7 milliárd euró forgalmat bonyolított. A törökországi nyitást a lengyelországi képviselet megnyitása és a magyarországi Elektro Pont 25 százalékos részesedésének megszerzése előzte meg az idén.
Mint arról az mfor.hu korábban beszámolt, az Electronic Partner már 13 országban jelen levő, a tavalyi évben 5,7 Milliárd EUR forgalmával Európa egyik vezető műszaki elektronikai támogató cégcsoportja. Nagykereskedelmi-, kiskereskedelmi-, és franchise üzemeltetési tevékenysége révén több mint 6.000 partnert szolgál ki. Számos országban működtet saját áruházláncot, mindenhol megtartva a nevet, szem előtt tartva a helyi tradíciókat.
Kapcsolódó anyagok:
Invázióval győzné le a Media Marktot az Elektro Pont
Hadat üzent a Media Marktnak az Elektro Pont