2p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Magyarországon az internetes áruházak helyett egyelőre inkább a multik gyarapítják tovább a háztartásonként évi 375 darabos szóróanyag-mennyiséget, derül ki a Menedzsment Fórum riportjából.

"Teli ládafia"

A Magyar Reklámszövetség RekláMérték című kiadványában megjelent, a címzetlen reklámkiadványokat elemző tanulmányból kiderül: Magyarországon egy kiadvány átlagos előállítási költsége körülbelül 14 forint, átlagos terjesztési díja 2,50 forint darabonként. A piac a viszonylag magas árak ellenére a multinacionális cégek megjelenését követően, 1990-2002 között között robbanásszerűen fejlődött.

Tavaly az egyik terjesztő cég, a Feibra Magyarország Kft. megbízásából a FOCUS Hungary Marketing Piackutató és Tanácsadó Kft. országos felmérést készíttetett az akciós újságok, szórólapok, reklámkatalógusok, ingyenes hirdetési újságok, önkormányzati lapok, régiós kiadványok összesített példányszámáról. A kutatás ezt 2003-ra 1,5 milliárd darabra prognosztizálta. Egy háztartásra vetítve ez körülbelül 375 darab kiadványt jelent egy évben. Főként a hiper- és szupermarketek, az élelmiszerláncok, a bútoráruházak, a barkácsáruházak és a műszaki láncok használják előszeretettel ezt a reklámeszközt forgalmuk növelésére.

Ha pedig a nemzetközi tendenciák nálunk is érvényesülnek, akkor további példányszám-növekedésre lehet számítani: például az angolok hozzánk képest tíz százalékkal több, 413 darab reklámkatalógust kapnak évente.

Molnár Anikó

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!