2p

Az NRC Piackutató Kft. (NRC) és a TNS szervezésében hamarosan indul Magyarország legnagyobb online kutatása, amelynek célja, hogy a nyert információk segítségével hozzájáruljanak az online reklámtorta növekedéséhez.

Az elmúlt évben az online hirdetési piac 40 százalékos növekedést ért el (az elmúlt 2 évben összesen kb. 65
százalékos volt a növekedés), így a 2004-es évben várhatóan 3,5-3,7 milliárdos szeletet hasít ki a teljes reklámtortából.

Ahogy növekszik az online hirdetésekre fordított médiabüdzsé, a hirdetők egyre inkább [ajanlo=84][igazitas=left/]elvárják, hogy az ügynökségek a pályázatuk alátámasztásához kutatási adatokat is mellékeljenek.
Ezt az igényt felismerve hamarosan indul Magyarország legnagyobb online kutatása. Ez a Visitor Media Research (VMR) egy évente ismétlődő kutatássorozatának folytatása, amelyet az NRC Piackutató Kft. (NRC) és a TNS készít el a hazai online médiavásárlók, médiatulajdonosok és vállalatok részére, derül ki az NRC Menedzsment Fórumhoz eljuttatott közleményéből.

A felmérés célja, hogy a hirdetők és az ügynökségek számára összehasonlíthatóvá tegye a különböző honlapok látogatói összetételét, illetve választ ad arra a kérdésre is, milyen reklámozási technikák a leghatékonyabbak egy adott célcsoport eléréséhez.

A tavalyi évben több mint 90 honlap neve jelent meg a kérdőívben, 2005-re pedig az előző évi résztvevők közel 90 százaléka jelezte, hogy újra részt kíván venni a VMR látogatói médiakutatásban. A VMR 2005 első adatfelvétele 2005 februárjában, míg a második szeptemberben indul, a friss tanulmányok és adatbázisok 2005. március-, illetve október végén válnak elérhetővé.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!