[ajanlo=64][igazitas=left/]A Niki sikeres működését mutatja a terjeszkedési terv, amit a vállalat forgalmi adatai is megerősítenek. A társaság májusban 101 ezer utast szállított, 36 százalékkal többet mint egy évvel korábban. A járatkihasználtság pedig 3,5 százalékponttal 81 százalékra emelkedett.
[ajanlo=229][igazitas=left/]Az új bázist a tervek szerint 2007-től állítanák forgalomba. Az APA osztrák hírügynökség beszámolója szerint elképzelhető, hogy nem is osztrák, hanem valamely szomszédos ország repterére eshet a választás, így felmerült Pozsony és Ljubjana neve is.
A volt Forma 1-es világbajnok, Niki Lauda 2003 októberében szerezte meg a csődbe jutott Aero Lloyd légitársaság többségét. A cég tavaly stratégiai együttműködést kötött az Air Berlinnel, amelyet 2002 végén alapítottak, és amit a közelmúltban a legjobb európai diszkontlégitársaságnak választottak. A Niki Londonba, Párizsba, Palma de Mallorcára, Rómába és Zürichbe indít menetrendszerű járatokat.
(Menedzsment Fórum)
Kapcsolódó anyagok
Távol-keleti légitársaságok dominálják a legjobbak listáját
Támadásba lendül Niki Lauda légitársasága
Lauda egy eurós autókkal hódít
Fapadosoktól kaphat óriásmegrendelést az Airbus
Tovább terjeszkedne Niki Lauda légitársasága
Úgy tűnik kinőtte Ausztriát Niki Lauda fapados légitársasága a Niki. A cég most Bécs és Salzburg mellett egy harmadik bázis-repülőteret is létesíteni kíván, ahol 2007-től állítaná forgalomba járatait.