[ajanlo=474][igazitas=left/]A GM volt az első a három legnagyobb autógyártó közül, amely összes vásárlójára kiterjesztette a dolgozóinak járó kedvezményeit júniusban. Az árcsökkentés hatására a cég eladásai 40 százalékkal emelkedtek a hónap során, júliusban pedig - amikor a riválisok is bevezették az akciót - 20 százalékkal volt nagyobb a forgalom, mint egy évvel korábban. A Ford árcsökkentése szeptember 6-ig, a Chrysleré pedig meghatározatlan ideig marad érvényben - írja a Newsday.com.
Iparági elemzők szerint augusztusban, szeptemberben és októberben az átlagnál jóval alacsonyabb forgalomra számíthatnak a gyártók, ami ki fogja egyenlíteni június és július hónapok extrém eladás-növekedéseit.
Ahogy a Menedzsment Fórum korábban megírta, a GM ausztráliai részlege, a Holden 2006 közepéig 1400 dolgozóját fogja elbocsátani. Az Ausztráliában 9700 főt foglalkoztató vállalat globális üzleti körülményekre reagálva döntött a leépítés mellett. A társaság számára egyre nagyobb problémát jelent az importált típusok által keltett konkurenciaharc és a növekvő alapanyagárak is.
Menedzsment Fórum
Továbbra is él az alkalmazotti kedvezmény a GM-nél
A General Motors Corp. (GM) csütörtökön bejelentette, hogy szeptember 30-ig meghosszabbítja alkalmazotti kedvezmény programját. A program olyan népszerű volt a fogyasztók körében, hogy azt a vállalat legnagyobb riválisai, a Ford és a DaimlerChrysler is lemásolta.