1p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Az idén januári mélypont után az Egyesült Államokban az online-reklámpiac úgy tűnik újra magára talál.

Az Egyesült Államokban az idei év első három hónapjában 33 százalékkal nőtt az egyedi - a képernyőn mozgó, felvillanó - online hirdetések száma. Áprilisban így 70 ezres számmal elérte az eddigi legmagasabb értéket.

A szakértők szerint az online hirdetések szaporodása mögött a vállalatok internetes reklám-költéseinek növekedése áll. Az adatokbó úgy tűnik a szektor egyre fontosabb szereplői a hagyományos cégek, mint a Nestlé, a General Motors vagy a Coca-Cola.

Az online reklámpiac a tavalyi év egészét tekintve ugyan növekedő tendenciát mutattot, ám az év második felében 17 százalékkal visszaesett (igaz a visszaesés mértéke a hagyományos hirdetési piacnál jóval kisebb mértékű volt).
A Bizreport elemzése szerint idén az Egyesült Államokban az internetes bevételek 11 százalékkal nőhetnek, és elérhetik a 8,1 milliárd dollárt.

A Reuters beszámolója szerint nem csak a amerikai, az Egyesült Királyságban is biztató jelek láthatóak az online reklámköltést illetően, tudható meg az Interactive Advertising Bureau (IAB) jelentéséből, hiszen a piac tavaly 7,1 százalékkal nőtt.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!