3p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Mintegy száz BKV-ellenőr vett részt azon a kommunikációs tréningen, amelyet kedden tartottak Budapesten. Korábban a MÁV is konkrét lépéseket tett annak érdekében, hogy javítsa dolgozóinak megítélését az utasok körében.

A tréning része annak az együttműködési megállapodásnak, amelyet a
Magyar Turizmus (MT) Rt. és a BKV Rt. kötött kedden annak érdekében,
hogy csökkenjen a külföldiek jegyvizsgálókkal kapcsolatos panaszainak
száma, tudósít az MTI.

A nyelveket beszélő jegyellenőröket a turisták által sűrűbben használt tömegközlekedési vonalakra csoportosítják át. Jelenleg a 400 jegyvizsgáló közül 130 beszél valamilyen idegen nyelvet, közülük 100-an rendelkeznek nyelvvizsga-papírral, mondta el az aláírást követően Aba Botond, a közlekedési vállalat vezérigazgatója. Az együttműködés része továbbá, hogy háromnyelvű - angol, német, orosz - információs lapot készülnek majd. Ezek segítségével az ellenőrök tájékoztatni tudják a külföldieket, milyen szabálytalanságot követnek el, ha jegy nélkül utaznak.

A vezérigazgató hozzátette: a tervek között szerepel, hogy a bliccelő
külföldieknek a pótdíjfizetés alternatívájaként egy háromnapos jegy
megvásárlását is felajánlhatják a helyszínen az ellenőrök. Jelenleg a helyszíni pótdíj 2 ezer forint (nyolc euró), a korlátlan számú utazásra feljogosító háromnapos jegy pedig 2.700 forintba (11 euró) kerül.

[ajanlo=538][igazitas=left/]Egy felmérés szerint a külföldi turisták 98 százaléka elégedett Magyarországgal, a panaszok 90 százaléka viszont a jegyellenőröket érinti, mondta el az MTI-nek Galla Gábor, az MT Rt. vezérigazgatója.

Az Rt. vállalja, hogy a BKV információs kiadványait eljuttatja 149 Tourinform irodába, és a turistákat érintő tájékoztatókat megjelenteti Budapestről szóló kiadványaiban. Ezentúl a napijegyeket a Tourinform irodáiban is meg lehet vásárolni.

Mint ismert, év elején a MÁV is hasonló, a kalauzok megítélését javító PR-akcióra szánta el magát. Február 1-je és március 11-e között a jegyet váltó utasok úgynevezett mosolyszelvénnyel jutalmazhatták a jegyvizsgálót, amennyiben elégedettek voltak munkájával.

A legtöbb szelvényt, szám szerint 4 ezret egy debreceni kalauz, Föőr Illés kapta. A közönség kegyeit elnyerő vasutasoknak, azaz a 12 legtöbb voksot begyűjtő kalauznak összesen 1,5 millió forint jutott. A "mosolycsekket" osztó utasok között fődíjként egy darab kétszemélyes, egyhetes spanyolországi nyaralást, magyarországi wellness hétvégeket és tíz darab 5 ezer forintos utazási utalványt sorsoltak ki.

A MÁV az akcióval arra kívánta felhívni az utazók figyelmét, hogy a cégnél teret nyer a szolgáltató szemlélet.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!