A Weber Shandwicket választotta az év PR-ügynökségévé a Holmes Report, a PRWeek és az Advertising Age. A sikersorozat példa nélküli a szakmában, hiszen eddig egyetlen globális kommunikációs ügynökségnek sem sikerült egy évben mindhárom tekintélyes kommunikációs szaklap díját begyűjteni.
[ajanlo=174][igazitas=left/]A Holmes Report immár több mint másfél évtizede rangsorolja a különböző PR-ügynökségek munkáját. A mostani döntés indoklásában a lap kiemelte a Weber Shandwick sokoldalúságát és kiterjedt nemzetközi hálózatát. A Holmes Report szerint a Weber Group, a Shandwick és a BSMG 2001-es egyesülése óta a hálózat mind minőségi, mind mennyiségi tekintetben vezető helyet vívott ki magának, mégpedig figyelemre méltóan rövid idő alatt és nagyobb megrázkódtatások nélkül. A cég főbb szakcsoportjainak mindegyike jelentős új ügyfeleket szerzett, olyanokat, mint az Allstate, a Cisco Systems, az Electrolux, a Genentech, a KFC, a Mastercard vagy Párizs városának támogatása a 2012-es olimpia rendezésének elnyeréséért tett erőfeszítéseiben - derül ki a cég sajtóanyagából.
Még meggyőzőbb a növekedés a már meglévő ügyfeleknek nyújtott szolgáltatások terén: a cég népszerűsíti a Johnson & Johnson Tylenol termékeit, a Kraft kilenc márkáját, valamint egyre növekvő számban az Unilever termékeket is. Összességében a társaság 30 legnagyobb ügyfelétől származó bevétele az elmúlt három évben 30 százalékkal nőtt.
Napjainkra a különböző felmérések a Weber Shandwicket a nagy ügynökségek közül az egyik legjobb munkahelyeként tartják számon, amely hírnevet szerzett magának a vezetői és a szakmai továbbképzési programok terén, valamint az olyan kezdeményezéseknek köszönhetően, mint amilyen a "Test, Értelem, Lélek" program, amelynek keretében a munkatársak külön illetményt kapnak a mentális, érzelmi és fizikai fittségük megőrzése érdekében.
A Weber Shandwick budapesti irodája, a magyar piac egyik vezető kommunikációs tanácsadó cége 1990 óta működik Magyarországon. A cég teljes körű kommunikációs szolgáltatást nyújt a klasszikus PR-től és PA-tól kezdve a fogyasztói marketingen keresztül a lakossági és az európai uniós kommunikációig. A kommunikációs szakma a cég tevékenységét nemzetközi és hazai díjakkal ismerte el. A cég által működtetett EUvonal 2004 májusában egyedüli közép-európai jelöltként bekerült a SABRE Arany Díj jelöltjei közé. 2004 októberében az EUvonal honlapja a legjobb internetes PR eszköz díját nyerte a negyedik PRince Award Nemzetközi Public Relations Film, Videó és Multimédia Fesztiválon.
Menedzsment Fórum
Triplázott a Weber Shandwick
A Weber Shandwicket választotta az év PR-ügynökségévé a Holmes Report, a PRWeek és az Advertising Age. Eddig egyetlen globális kommunikációs ügynökségnek sem sikerült egy évben mindhárom tekintélyes kommunikációs szaklap díját begyűjteni.