3p

A Weber Shandwicket választotta az év PR-ügynökségévé a Holmes Report, a PRWeek és az Advertising Age. Eddig egyetlen globális kommunikációs ügynökségnek sem sikerült egy évben mindhárom tekintélyes kommunikációs szaklap díját begyűjteni.

A Weber Shandwicket választotta az év PR-ügynökségévé a Holmes Report, a PRWeek és az Advertising Age. A sikersorozat példa nélküli a szakmában, hiszen eddig egyetlen globális kommunikációs ügynökségnek sem sikerült egy évben mindhárom tekintélyes kommunikációs szaklap díját begyűjteni.

[ajanlo=174][igazitas=left/]A Holmes Report immár több mint másfél évtizede rangsorolja a különböző PR-ügynökségek munkáját. A mostani döntés indoklásában a lap kiemelte a Weber Shandwick sokoldalúságát és kiterjedt nemzetközi hálózatát. A Holmes Report szerint a Weber Group, a Shandwick és a BSMG 2001-es egyesülése óta a hálózat mind minőségi, mind mennyiségi tekintetben vezető helyet vívott ki magának, mégpedig figyelemre méltóan rövid idő alatt és nagyobb megrázkódtatások nélkül. A cég főbb szakcsoportjainak mindegyike jelentős új ügyfeleket szerzett, olyanokat, mint az Allstate, a Cisco Systems, az Electrolux, a Genentech, a KFC, a Mastercard vagy Párizs városának támogatása a 2012-es olimpia rendezésének elnyeréséért tett erőfeszítéseiben - derül ki a cég sajtóanyagából.

Még meggyőzőbb a növekedés a már meglévő ügyfeleknek nyújtott szolgáltatások terén: a cég népszerűsíti a Johnson & Johnson Tylenol termékeit, a Kraft kilenc márkáját, valamint egyre növekvő számban az Unilever termékeket is. Összességében a társaság 30 legnagyobb ügyfelétől származó bevétele az elmúlt három évben 30 százalékkal nőtt.

Napjainkra a különböző felmérések a Weber Shandwicket a nagy ügynökségek közül az egyik legjobb munkahelyeként tartják számon, amely hírnevet szerzett magának a vezetői és a szakmai továbbképzési programok terén, valamint az olyan kezdeményezéseknek köszönhetően, mint amilyen a "Test, Értelem, Lélek" program, amelynek keretében a munkatársak külön illetményt kapnak a mentális, érzelmi és fizikai fittségük megőrzése érdekében.

A Weber Shandwick budapesti irodája, a magyar piac egyik vezető kommunikációs tanácsadó cége 1990 óta működik Magyarországon. A cég teljes körű kommunikációs szolgáltatást nyújt a klasszikus PR-től és PA-tól kezdve a fogyasztói marketingen keresztül a lakossági és az európai uniós kommunikációig. A kommunikációs szakma a cég tevékenységét nemzetközi és hazai díjakkal ismerte el. A cég által működtetett EUvonal 2004 májusában egyedüli közép-európai jelöltként bekerült a SABRE Arany Díj jelöltjei közé. 2004 októberében az EUvonal honlapja a legjobb internetes PR eszköz díját nyerte a negyedik PRince Award Nemzetközi Public Relations Film, Videó és Multimédia Fesztiválon.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!