Újraértékelődik a cég informatikai infrastruktúrája s egyre inkább az minősíti e rendszereket, hogy milyen módon képesek a külső és belső információk felhasználóbarát koncentrációjára, a felhasználói információs igények kielégítésére, a csoportmunka támogatására, a széleskörű külső és belső kommunikációra.
A szervezeten belüli klasszikus intraneteket éppen ezért folyamatosan váltják fel a tudásportálok, melyek központi helyet követelnek maguknak a belső információs rendszerben.
Hol tart ma Magyarország ebben a folyamatban, milyen lépései vannak egy tudásmenedment stratégia kidolgozásának és milyen informatikai eszközök állnak rendelkezésre a szervezeten belüli tudásportálok létrehozására. Ezzel is foglalkozik az Online Marketing Ügynökség (www.oma.hu) február 19-én az "Üzlet az Interneten " konferencia sorozat részeként megrendezendő konferenciáján, melynek címe: " Belső portálok a tudásmenedzsment szolgálatában"
Tudásportál = az intranet új generációja?
Napjainkban egyre több vállalat-szervezet veszi tudomásul, hogy versenyelőnnyel a tudásorientált gazdaságban az rendelkezik aki képes az üzleti céljaihoz szükséges tudás folyamatos feltérképezésére, felhasználására és szervezeten belüli megosztására, ezáltal a környezeti feltételek változásaira történő gyors reagálásra.