2p

Napjainkban egyre több vállalat-szervezet veszi tudomásul, hogy versenyelőnnyel a tudásorientált gazdaságban az rendelkezik aki képes az üzleti céljaihoz szükséges tudás folyamatos feltérképezésére, felhasználására és szervezeten belüli megosztására, ezáltal a környezeti feltételek változásaira történő gyors reagálásra.

Újraértékelődik a cég informatikai infrastruktúrája s egyre inkább az minősíti e rendszereket, hogy milyen módon képesek a külső és belső információk felhasználóbarát koncentrációjára, a felhasználói információs igények kielégítésére, a csoportmunka támogatására, a széleskörű külső és belső kommunikációra.

A szervezeten belüli klasszikus intraneteket éppen ezért folyamatosan váltják fel a tudásportálok, melyek központi helyet követelnek maguknak a belső információs rendszerben.

Hol tart ma Magyarország ebben a folyamatban, milyen lépései vannak egy tudásmenedment stratégia kidolgozásának és milyen informatikai eszközök állnak rendelkezésre a szervezeten belüli tudásportálok létrehozására. Ezzel is foglalkozik az Online Marketing Ügynökség (www.oma.hu) február 19-én az "Üzlet az Interneten " konferencia sorozat részeként megrendezendő konferenciáján, melynek címe: " Belső portálok a tudásmenedzsment szolgálatában"

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!