1p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Szakértők szerint az on-line hirdetési ipar befejezte a szabadesést, 2002 közepére akár felszálló ágba is kerülhet.

Miközben az internetes médiatulajdonosok az on-line hirdetések előnyeiről győzködik a vállalatok marketingeseit, a felhasználók egyre idegesebbek lesznek a weboldalakat elárasztó hirdetésektől. A Cyveilliance tanácsadó felmérése szerint a vezető amerikai webhelyek 30 százaléka alkalmaz pop-up ablakokat és más tolakodó hirdetési formákat. A magyarázat egyszerű: A felhasználónak okozott frusztrációtól függetlenül ezek a "push" hirdetések 150 százalékkal hatékonyabbak (többen emlékeznek rájuk), mint szelídebb társaik.

A legtöbb internetező belátja, hogy a hirdetések az ingyenes tartalom tartozékai. Akik mégsem bírnak ezzel megbarátkozni, próbálkozhatnak olyan programok használatával, mint a PopUp Killer, vagy a WebWasher. Igazi megoldást azonban csak az előfizetés fejében, hirdetésmentesített tartalomszolgáltatás hozhat. A két forrásból - hirdetésből és előfizetésből - táplálkozó internetes tartalomszolgáltatási modellre azonban még a legoptimistább elemzők szerint is várni kell egy ideig.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!