2001. december 19. 11:00

Szakértők szerint az on-line hirdetési ipar befejezte a szabadesést, 2002 közepére akár felszálló ágba is kerülhet.

Miközben az internetes médiatulajdonosok az on-line hirdetések előnyeiről győzködik a vállalatok marketingeseit, a felhasználók egyre idegesebbek lesznek a weboldalakat elárasztó hirdetésektől. A Cyveilliance tanácsadó felmérése szerint a vezető amerikai webhelyek 30 százaléka alkalmaz pop-up ablakokat és más tolakodó hirdetési formákat. A magyarázat egyszerű: A felhasználónak okozott frusztrációtól függetlenül ezek a "push" hirdetések 150 százalékkal hatékonyabbak (többen emlékeznek rájuk), mint szelídebb társaik.

A legtöbb internetező belátja, hogy a hirdetések az ingyenes tartalom tartozékai. Akik mégsem bírnak ezzel megbarátkozni, próbálkozhatnak olyan programok használatával, mint a PopUp Killer, vagy a WebWasher. Igazi megoldást azonban csak az előfizetés fejében, hirdetésmentesített tartalomszolgáltatás hozhat. A két forrásból - hirdetésből és előfizetésből - táplálkozó internetes tartalomszolgáltatási modellre azonban még a legoptimistább elemzők szerint is várni kell egy ideig.

Az Ön bizalma a mi tőkénk

Az mfor.hu hiteles, megbízható és egyedi információt kínál, most, a válság alatt, és békeidőben is. Tényszerű, politikai és gazdasági befolyástól mentes hírekkel es elemzésekkel segítjük a mindennapi tájékozódást, a gazdasági döntéseket. Ez rengeteg időt, utánajárást, ellenőrzést igényel, ami sok pénzbe is kerül - ezért kérjük az Ön segítségét. Kérjük, TÁMOGASSA a független, tényeken alapuló minőségi újságírást, a klasszikus független angolszász újságírói hagyomány folytatását, ahol a tények és a vélemények nem keverednek.