2p

Az online felméréseket végző amerikai Keynote Systems tapasztalatai alapján úgy tűnik, a legnagyobb online kereskedők weboldalain a vártnál nagyobb forgalom miatt sokszor tapasztalhatnak technikai hibákat a potenciális vásárlók.

A cég elektronikus kereskedelmi tranzakciókat jelző indexe szerint a weboldalon keresztül történő értékesítés ideje az átlagos 14 másodpercről már 21 másodpercre emelkedett, a megbízhatóság 97 százalékos mutatója pedig 80 százalékra esett vissza. "Öt emberből egy nem tudta megvásárolni az általa kiválasztott árut, mert váratlan akadályokba ütközött” – nyilatkozta a Keynote egyik elemzője, Roopak Patel a CNET News.com-nak.
[ajanlo=86][igazitas=left/]
Patel szerint a lassulás hétfő reggel kezdődött, és a nap folyamán egyre erősödött. Ennek okát a szakértő abban látja, hogy a vásárlók a munkahelyre visszatérve, a nagyobb sebességű internet-kapcsolatot kihasználva igyekeztek lebonyolítani karácsonyi vásárlásaikat. A kereskedők várakozásai is nagyok az idei szezon online eladásaival szemben, és az elmúlt hetek tapasztalatai egyelőre pozitívak voltak.

A webstatisztikákat készítő ComScore Networks szerint az online költés november első három hetében az előző évihez képest 23 százalékkal emelkedett. 2004 eddig eltelt hónapjaira vonatkozóan így a teljes online forgalom értéke az Egyesült Államokban elérte az 5,7 milliárd dollárt.

Az Amazon.com szóvivője nem tapasztalt csökkenést a cég weboldalának forgalmában, de ilyen adatokat egyébként sem közölnek. A Best Buy szintén úgy nyilatkozott, nem adnak ki napi szintű forgalmi adatokat, ugyanakkor oldalukon számos fejlesztés zajlik jelenleg is.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!