Lovasturizmus, kastély-és várturizmus, örökségturizmus, falusi turizmus, ökoturizmus, egészségturizmus, és még sorolhatnánk azokat a kifejezéseket, amelyek aktívan működnek, mint turizmus “üzletág”, fejleszthetőek és mind-mind hozzájárulhatnak országunk ismertségéhez. Fejlesztő hatásuk van a kereskedelem és az ipar területén, sőt jótékony hatást gyakorolnak az oktatásra, és a településfejlesztésre is.
Vajon mi minden kell még ahhoz, hogy ezek az üzletágak profin működjenek, belföldön és külföldön egyaránt ismertségük legyen? Mi kell ahhoz, hogy a külföldi ne csak a szürke marháról és a gulyásról ismerje Magyarországot, hanem sokszínűségéről, kínálatgazdagságáról?
A Kommunikációs Klub október 16-i alkalmán erről beszélgetünk szakértőink segítségével.
Előadók:
Dr. Niklai Ákos
a Magyar Turizmus Rt. Igazgatótanácsának alelnöke, valamint az Idegenforgalmi Munkaadók Országos Szövetségének elnöke
Eőry Edit
A Magyar Turizmus Rt. Egészségturizmus Irodájának vezetője
Valamint a Falusi Turizmus Centrum kompetens szakembere
Téma: Turizmusmarketing
Időpont: 2002. október 16., szerda
Kezdési időpont: 18:30
Helyszín: Andrássy Konferencia Központ
Cím: VI. Andrássy u. 62.
Turizmus és marketing
Azzal szinte minden szakember egyetért, hogy Magyarország adottságai rendkívül kedvezőek a turizmus fejlesztéséhez.