1p

A szolgáltatási utalványértékesítés területén piacvezető Sodexho Pass Hungária Kft. az LLP által Kelet- és Közép-Európában képviselt Pivotal ügyfélkapcsolat-menedzsment (CRM) rendszerrel korszerűsíti ügyfélkapcsolati folyamatait.

A negyven felhasználó által hozzáférhető megoldást a két cég munkatársai közösen, mindössze négy hónap alatt vezetették be. Segítségével hatékonyabbá tehető az ügyféladatok, a marketing feladatok, az értékesítési lehetőségek és -tervek kezelése, valamint a dokumentációs feladatok ellátása. A rendszer megfelelő testre szabással teljes mértékben igazodik a cég felépítéséhez és adatstruktúrájához, és az integrált adatbázis használatával elkerülhető lett a többszöri adatfelvitel, és közvetlen kapcsolat jött létre a megrendelő által használt vállalatirányítási rendszerrel.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!