A negyven felhasználó által hozzáférhető megoldást a két cég munkatársai közösen, mindössze négy hónap alatt vezetették be. Segítségével hatékonyabbá tehető az ügyféladatok, a marketing feladatok, az értékesítési lehetőségek és -tervek kezelése, valamint a dokumentációs feladatok ellátása. A rendszer megfelelő testre szabással teljes mértékben igazodik a cég felépítéséhez és adatstruktúrájához, és az integrált adatbázis használatával elkerülhető lett a többszöri adatfelvitel, és közvetlen kapcsolat jött létre a megrendelő által használt vállalatirányítási rendszerrel.
Menedzsment Fórum
Ügyfélközpontú korszerűsítés a Sodexho Pass-nál
A szolgáltatási utalványértékesítés területén piacvezető Sodexho Pass Hungária Kft. az LLP által Kelet- és Közép-Európában képviselt Pivotal ügyfélkapcsolat-menedzsment (CRM) rendszerrel korszerűsíti ügyfélkapcsolati folyamatait.