3p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Eddiginél kedvezőbb tarifáért lehet feladni és átvenni a csomagokat a DHL Express Magyarország Kft. most nyílt servicepointjánál. A hazánkban újszerű megoldással a vállalat a magánszemélyek és a kisvállalkozások felé nyit.

[ajanlo=474][igazitas=left/]A piacvezető expressz logisztikai cég új szolgáltatásával elsősorban a kis- és középvállalkozások, illetve a magánszemélyek speciális elvárásainak kíván megfelelni. Így a célcsoport számára könnyebbé, gyorsabbá és olcsóbbá válik az expressz csomagküldés és fogadás, derül ki a DHL sajtóközleményéből.

A számos európai országban már jól ismert servicepoint-hálózat első magyarországi egysége a budapesti Bank Centerben nyílt meg. A DHL tervei szerint az első lépést hamarosan újabbak is követik majd: az Office Depot-val együttműködésben üzemeltett következő egység várhatóan néhány héten belül fogadhatja az érdeklődőket.

A koncepció lényege, hogy maximálisan figyelembe veszi a kis- és középvállalkozások, illetve a magánszemélyek igényeit. A cég felmérései azt mutatják, hogy az elmúlt időszakban érezhetően megnőtt az ezen ügyfelek által igénybevett expressz szolgáltatások száma. Az európai uniós csatlakozás ugyanis a kisebb vállalkozások számára is új lehetőségeket kínált a nemzetközi üzleti kapcsolatok kiépítésére, a magánszemélyek körében pedig egyre gyakoribb a külföldi munkavállalás vagy tanulás, illetve megnőtt az interneten történő rendelések száma is.

Ennek az ügyfélkörnek az ár mellett meghatározó szempont a rugalmasság. Életmódjuk és munkastílusuk miatt nincs idejük a csomagot hozó vagy vivő futárra várni, szívesebben térnek be az általuk kényelmesnek tartott időben a gyűjtőpontokra. A servicepointok elhelyezésénél meghatározó szempont, hogy mindenki által könnyen elérhető, lehetőleg központi, vagy egyéb nagy forgalmú helyen, üzletben legyen.

A servicepointok működésének köszönhetően a DHL alacsonyabb áron tudja nyújtani a belföldi és légi Express szolgáltatásait. Ügyfeleik telefonon és az interneten keresztül is ellenőrizhetik csomagjuk aktuális helyzetét.

"A DHL a Servicepointokkal fizikai értelemben is közelebb kerül az ügyfeleihez. Szolgáltatásaink akkor és ott érhetők el, ahol és amikor a partnereink számára kényelmes és szükséges. Így egy jobb, ügyfélbarátabb hálózatot tudunk kiépíteni, ahol nem kell a futárokhoz alkalmazkodni" - nyilatkozta Joseph Böröcz, a DHL Express Magyarország Kft. ügyvezető igazgatóhelyettese, kereskedelmi igazgató.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!