[ajanlo=474][igazitas=left/]A piacvezető expressz logisztikai cég új szolgáltatásával elsősorban a kis- és középvállalkozások, illetve a magánszemélyek speciális elvárásainak kíván megfelelni. Így a célcsoport számára könnyebbé, gyorsabbá és olcsóbbá válik az expressz csomagküldés és fogadás, derül ki a DHL sajtóközleményéből.
A számos európai országban már jól ismert servicepoint-hálózat első magyarországi egysége a budapesti Bank Centerben nyílt meg. A DHL tervei szerint az első lépést hamarosan újabbak is követik majd: az Office Depot-val együttműködésben üzemeltett következő egység várhatóan néhány héten belül fogadhatja az érdeklődőket.
A koncepció lényege, hogy maximálisan figyelembe veszi a kis- és középvállalkozások, illetve a magánszemélyek igényeit. A cég felmérései azt mutatják, hogy az elmúlt időszakban érezhetően megnőtt az ezen ügyfelek által igénybevett expressz szolgáltatások száma. Az európai uniós csatlakozás ugyanis a kisebb vállalkozások számára is új lehetőségeket kínált a nemzetközi üzleti kapcsolatok kiépítésére, a magánszemélyek körében pedig egyre gyakoribb a külföldi munkavállalás vagy tanulás, illetve megnőtt az interneten történő rendelések száma is.
Ennek az ügyfélkörnek az ár mellett meghatározó szempont a rugalmasság. Életmódjuk és munkastílusuk miatt nincs idejük a csomagot hozó vagy vivő futárra várni, szívesebben térnek be az általuk kényelmesnek tartott időben a gyűjtőpontokra. A servicepointok elhelyezésénél meghatározó szempont, hogy mindenki által könnyen elérhető, lehetőleg központi, vagy egyéb nagy forgalmú helyen, üzletben legyen.
A servicepointok működésének köszönhetően a DHL alacsonyabb áron tudja nyújtani a belföldi és légi Express szolgáltatásait. Ügyfeleik telefonon és az interneten keresztül is ellenőrizhetik csomagjuk aktuális helyzetét.
"A DHL a Servicepointokkal fizikai értelemben is közelebb kerül az ügyfeleihez. Szolgáltatásaink akkor és ott érhetők el, ahol és amikor a partnereink számára kényelmes és szükséges. Így egy jobb, ügyfélbarátabb hálózatot tudunk kiépíteni, ahol nem kell a futárokhoz alkalmazkodni" - nyilatkozta Joseph Böröcz, a DHL Express Magyarország Kft. ügyvezető igazgatóhelyettese, kereskedelmi igazgató.
Menedzsment Fórum
Ügyfélpontot nyitott Magyarországon a DHL
Eddiginél kedvezőbb tarifáért lehet feladni és átvenni a csomagokat a DHL Express Magyarország Kft. most nyílt servicepointjánál. A hazánkban újszerű megoldással a vállalat a magánszemélyek és a kisvállalkozások felé nyit.