1p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A Leo Burnett Worldwide új vállalati filozófiát alakított ki, amelyet az ügynökség alapításának 67. évfordulóján, augusztus 5-én, hétfőn mutatnak be.

Az új filozófia üzenete, mely szerint ötleteinkkel mindig a tartós márkahűség kialakulását célozzuk meg, az ügynökség azon céljára utal, miszerint nagy ötleteket és ikonszerű márkákat hozzanak létre. Az új filozófiával egy időben bevezetésre kerülő új cégarculat alapító célkitűzésére utal. A három csillag felé nyúló ember stilizált körvonala utalás arra, hogy „dolgozzunk keményebben és törekedjünk magasabbra, mint a többi reklámügynökség”.

Az arculat fejlesztése belső munka eredménye volt, melynek során az ügynökség meghívta saját alkalmazottjait, hogy megtervezhessék a csillagok felé nyúló figurának az ő kultúrájukhoz legjobban illeszkedő kreatív megvalósítását. A Leo Burnett 98 irodát magába foglaló hálózatából tíz tervet választottak ki. Ezek közül az alkalmazottak kiválaszthatják közülük a számukra legmegfelelőbbet saját névjegyük hátoldalára a világ összes Leo Burnett ügynökségében.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!