Az új filozófia üzenete, mely szerint ötleteinkkel mindig a tartós márkahűség kialakulását célozzuk meg, az ügynökség azon céljára utal, miszerint nagy ötleteket és ikonszerű márkákat hozzanak létre. Az új filozófiával egy időben bevezetésre kerülő új cégarculat alapító célkitűzésére utal. A három csillag felé nyúló ember stilizált körvonala utalás arra, hogy „dolgozzunk keményebben és törekedjünk magasabbra, mint a többi reklámügynökség”.
Az arculat fejlesztése belső munka eredménye volt, melynek során az ügynökség meghívta saját alkalmazottjait, hogy megtervezhessék a csillagok felé nyúló figurának az ő kultúrájukhoz legjobban illeszkedő kreatív megvalósítását. A Leo Burnett 98 irodát magába foglaló hálózatából tíz tervet választottak ki. Ezek közül az alkalmazottak kiválaszthatják közülük a számukra legmegfelelőbbet saját névjegyük hátoldalára a világ összes Leo Burnett ügynökségében.
Új arculat és filozófia a Leo Burnettnél
A Leo Burnett Worldwide új vállalati filozófiát alakított ki, amelyet az ügynökség alapításának 67. évfordulóján, augusztus 5-én, hétfőn mutatnak be.