Csökkent az árszint, ám az osztályok beosztását és a beszállítói kört megtartottuk - illusztrálja a Skála Metróban tapasztalható változásokat Samu Józsefné, az Intertex 2001 Kft. ügyvezető igazgatója. A vállalat a földszintet, a galériát és az első emeletet, mintegy 4500 nm-t bérel. Az egykori dolgozókból 55-öt átvett a társaság és emelte is a létszámot 67-re.
[ajanlo=387][igazitas=left/]Az Intertex nem akarta felaprózni a területet, ezért csak a korábbi bérlők maradtak meg. A vállalat klasszikus áruház üzemeltetésére törekszik, ahol mindent kínálnak, az öltözék kiegészítőktől az illatszerekig.
Az új üzemeltető mellett szól a jó minőséggel párosuló közepes árfekvés valamint az, hogy nem kér vissza pénzt a beszállítóktól. A Skála - más kereskedelmi hálózatokhoz hasonlóan - forgalmi bónuszt, marketing hozzájárulást kért, ami akár 20 százalékos terhet is jelenthetett. Ennek megfelelően az indulás jó volt, az első héten ötszáz törzsvásárlói kártyát adtak ki.
A Skála Metróhoz hasonló üzemeltetési és üzleti modell valósul meg a Luxus Áruházban is, ahol a HVG információi szerint a győri Excellent Ipari és Kereskedelmi Kft. lett a főbérlő. Érdekesség, hogy az Excellent tulajdonosa, Balogh Imre korábban közös munkahelyen dolgozott az Intertex ügyvezetőjével. A két vezető korábban úgy nyilatkozott, ruházati nagykereskedésükre építve ezen az üzleten csak nyerni lehet, olvasható a Világgazdaságban.