2001. december 7. 11:00

A magyarországi weben újdonságnak számító megoldásokat vet be az adidas, a Hewlett Packard és a Raiffeisen Bank őszi-téli reklámkampányaiban.

"A kirowskiban kilenc hónapja létező rekláminnovációs műhely által létrehozott új hirdetési eszközök jelentősen hozzájárultak ahhoz, hogy 2001-et a minőségi fejlődés évének nevezik az online reklámpiacon" - összegzi a tapasztalatokat Novák Péter, a kirowski médiaigazgatója.

"A műhely ügyfelei céljait legjobban szolgáló, a hazai és nemzetközi trendeken alapuló és azokat sok esetben meghaladó, valamint kiemelt szempontként az internezési szokásokat is figyelembe vevő reklámeszközöket talál ki és valósít meg. A jövő évre is tartogatunk újdonságokat".

Szintén a kirowski készítette a Raiffeisen Bank hitelkártyáit
népszerűsítő microsite-ot, valamint az azt bevezető kampány eszközeit, amelyek a célcsoport kreatív szegmentációjának köszönhetően egy-egy körülhatárolt fogyasztói közösség elvárásaihoz igazodnak. A leglátogatottabb weboldalakon elhelyezett flash-banner három részre osztott felülete az egérrel pörgethető, így készteti a bankkártyák iránt
kevésbé érdeklődő internetezőket arra, hogy válogassanak a nekik tetsző stíluselemek közül. Az online áruházak oldalain egymásból kipattanó karácsonyi ajándékdobozok hívták fel a figyelmet a hitelkártyákra, az utazási portálokon pedig téli úticélok villannak fel. Egyedi fejlesztés a Népszabadság Online fejlécét egy időre szarvas-vontatta szánnal betakaró eszköz.

"A kreativitás az interneten sem merül ki a kivitelezés
ötletességében" - fűzi hozzá Pawlowszky Tamás, a kirowski kreatív
igazgatója. "Ugyanolyan fontos, hogy a különféle jellemzőkkel bíró rész-célcsoportokat a legérzékenyebb pontjaikon érintsük meg: olyan módon elegyedjünk velük szóba, hogy az üzenet hitelessége ne csorbuljon, ugyanakkor elérjük a kitűzött célokat. A Raiffeisen-kampány online eszközei erre mutatnak jó példát: az átkattintási arányok magukért beszélnek."