2p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A magyarországi weben újdonságnak számító megoldásokat vet be az adidas, a Hewlett Packard és a Raiffeisen Bank őszi-téli reklámkampányaiban.

"A kirowskiban kilenc hónapja létező rekláminnovációs műhely által létrehozott új hirdetési eszközök jelentősen hozzájárultak ahhoz, hogy 2001-et a minőségi fejlődés évének nevezik az online reklámpiacon" - összegzi a tapasztalatokat Novák Péter, a kirowski médiaigazgatója.

"A műhely ügyfelei céljait legjobban szolgáló, a hazai és nemzetközi trendeken alapuló és azokat sok esetben meghaladó, valamint kiemelt szempontként az internezési szokásokat is figyelembe vevő reklámeszközöket talál ki és valósít meg. A jövő évre is tartogatunk újdonságokat".

Szintén a kirowski készítette a Raiffeisen Bank hitelkártyáit
népszerűsítő microsite-ot, valamint az azt bevezető kampány eszközeit, amelyek a célcsoport kreatív szegmentációjának köszönhetően egy-egy körülhatárolt fogyasztói közösség elvárásaihoz igazodnak. A leglátogatottabb weboldalakon elhelyezett flash-banner három részre osztott felülete az egérrel pörgethető, így készteti a bankkártyák iránt
kevésbé érdeklődő internetezőket arra, hogy válogassanak a nekik tetsző stíluselemek közül. Az online áruházak oldalain egymásból kipattanó karácsonyi ajándékdobozok hívták fel a figyelmet a hitelkártyákra, az utazási portálokon pedig téli úticélok villannak fel. Egyedi fejlesztés a Népszabadság Online fejlécét egy időre szarvas-vontatta szánnal betakaró eszköz.

"A kreativitás az interneten sem merül ki a kivitelezés
ötletességében" - fűzi hozzá Pawlowszky Tamás, a kirowski kreatív
igazgatója. "Ugyanolyan fontos, hogy a különféle jellemzőkkel bíró rész-célcsoportokat a legérzékenyebb pontjaikon érintsük meg: olyan módon elegyedjünk velük szóba, hogy az üzenet hitelessége ne csorbuljon, ugyanakkor elérjük a kitűzött célokat. A Raiffeisen-kampány online eszközei erre mutatnak jó példát: az átkattintási arányok magukért beszélnek."

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!