Tomasz Lesniak, a HTC Europe regionális igazgatója csütörtökön Budapesten sajtótájékoztatón a várakozásaikkal kapcsolatban adatokat nem közölt, de elmondta: számukra Magyarország fontos stratégiai piac, ahol jó kapcsolatot szeretnének tartani a mobilszolgáltatókkal és a készülék-kiskereskedőkkel. A HTC a magyar piacon hivatalos partnere, a TCCM cég segítségével forgalmazza termékeit.
Magyarországon a gazdasági-pénzügyi válságot megelőzően éves szinten 2,2-2,5 millió új mobilkészüléket adtak el.
A HTC-t 1997-ben alapították, a vállalat 2006 júniusában jelent meg a piacon az első saját márkanévvel ellátott termékével. Korábban más cégek neve alatt forgalmazott.
A HTC alapvetően érintőképernyős, a mobil multimédiát támogató eszközöket gyárt és forgalmaz.
Érintőképernyős mobilokat hoz hazánkba a HTC
Belépett a magyar piacra a mobilkészülékeket gyártó tajvani HTC vállalat: a cég egy disztribútor vállalat révén működik Magyarországon, s azt várja, hogy rövid időn belül nagy ismertségre tesz szert a márka.