1p

Belépett a magyar piacra a mobilkészülékeket gyártó tajvani HTC vállalat: a cég egy disztribútor vállalat révén működik Magyarországon, s azt várja, hogy rövid időn belül nagy ismertségre tesz szert a márka.

Tomasz Lesniak, a HTC Europe regionális igazgatója csütörtökön Budapesten sajtótájékoztatón a várakozásaikkal kapcsolatban adatokat nem közölt, de elmondta: számukra Magyarország fontos stratégiai piac, ahol jó kapcsolatot szeretnének tartani a mobilszolgáltatókkal és a készülék-kiskereskedőkkel. A HTC a magyar piacon hivatalos partnere, a TCCM cég segítségével forgalmazza termékeit.

Magyarországon a gazdasági-pénzügyi válságot megelőzően éves szinten 2,2-2,5 millió új mobilkészüléket adtak el.

A HTC-t 1997-ben alapították, a vállalat 2006 júniusában jelent meg a piacon az első saját márkanévvel ellátott termékével. Korábban más cégek neve alatt forgalmazott.

A HTC alapvetően érintőképernyős, a mobil multimédiát támogató eszközöket gyárt és forgalmaz.

MTI/Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!