Március elsejétől Benkő Lívia látja el a Direkt Marketing Szövetség (DMSZ) főtitkári pozíciójával járó feladatokat, mert az eddigi főtitkár, Csánk László hét év után, a Metropol marketingigazgatói posztjáért lemondott a szövetségbeli funkciójáról.
Az új főtitkár elsődleges feladatai között szerepel a szövetség tevékenységének pr kommunikációja, szakmai konferenciák és kutatások szervezése, kapcsolattartás a nemzetközi és hazai társszervezetekkel, illetve a szponzori együttműködések kialakítása.
Benkő Lívia szakmai pályafutása elején az Extreme Rendezvényügynökségnél event marketingben szerzett tapasztalatot, 2007-től pedig a Relatív Reklámügynökségnél pr területen dolgozott. 2008-tól a Café PR-nél a Csányi Alapítvány és az OTP Bank különböző üzletágainak kommunikációját látta el. A Mikro- és Kisvállalati Osztálynál a társasházi szegmens pr aktivitásaiért felelt, a Társadalmi Kapcsolatok Osztálynál CSR és szponzori projekteket vezetett. Itt a Budapesti Tavaszi Fesztivál, az OTP Bank Lovas Világkupa, a 2010-es Triatlon Világbajnokság, a Magyar Speciális Olimpia Szövetség, a Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálat, a NIOK és a Kézenfogva Alapítvány projektjeiben vett részt. A Junior üzletágnál az arculatváltás, a Streetball Challenge, illetve az Art Moments kiállítás-sorozat kommunikációja tartozott feladatai közé.
További karrier híreket menedzserekről az mfor.hu Menedzserek rovatában olvashatnak.
mfor.hu