A Boomerang Media a portfoliójába tartozó hálózatokkal eddig a 18-35 év közötti A, B státuszú, aktív életmódot folytató fiatal felnőttek költséghatékony eléréséhez kínált elsősorban médiafelületeket - kávézókban, éttermekben, clubokban, felsőoktatási intézményekben, fitness termekben, plázákban és internetkávézókban. Októbertől lehetőség nyílik az egyik legértékesebb célcsoport, a 18-49 év közötti A, B státuszú nők - a főbevásárlók hatékony elérésére is. A Boomerang egy országos hálózatot épített hazánk top fodrászataiban és szépségszalonjaiban. Kezdetben 100 helyszínen, 40 budapesti, 60 vidéki szalonban érhetik el a hirdetők meddőszórás nélkül a fogyasztókat.
A STYLE NETWORK-nek keresztelt hálózat 3 termékkel van jelen ezeken a helyszíneken. A fitness termekben és bárokban már jól bevált Read Only A2-es poszterek kerülnek kihelyezésre a szalonokban. A szolgáltatás igénybevevői viszonylag sok időt töltenek a fodrászatokban és a szépségszalonokban, nyugodt és kényelmes környezetben ismerkedhetnek a hirdetéssel. A poszterek kontaktusideje hosszú és többször megismétlődik. A poszterek mellett életmódmagazinok elhelyezésével pluszszolgáltatást nyújtunk a megszépülni vágyó célcsoportnak.
Ezen kívül a hirdetők ingyenes reklám-képeslapokkal is elérhetik ezeken a helyeken a fogyasztókat, illetve lehetőséget nyújtunk termékminták kihelyezésére is. A hálózat tesztelése májusban folyt, az első kampány októbertől indul útjára. A magyar indoor szegmens dinamikus fejlődésének köszönhetően a Boomerang Holding elsőként Magyarországon vezeti be az új hálózatot. A Boomerang Média a jövőben is tervezi hasonló tematikus terjesztésű hálózatok elindítását.
Új hálózat épült a Boomerangnál
Az indoor kommunikációra specializálódott Boomerang Média újabb hálózattal bővítette portfolióját, szélesebb kört megcélozva ezzel.