Az elmúlt hónapokban egy új szolgáltatást tett elérhetővé a Sanoma Media Budapest Zrt. az Olcsóbbat.hu partnerei számára. Az ár-összehasonlító oldalon eddig több mint 2500 hazai webáruház regisztrált.Az oldalon ezentúl elérhető a kiadó teljes online portfóliója, amelyekkel olyan vásárlókat érhet el a regisztrált webáruház, akiket más csatornán nem tudna. Az új rendszerben a hazai webshopok könnyen és költséghatékonyan használhatják az vállalat e-mail üzletági és az AdBox szolgáltatásait - olvasható a vállalati kommünikében.
A médiacég e-mail üzletága, mely nemrég azzal a céllal alakult, hogy összefogja a Sanomán belüli eDM adatbázisokat, egy egységes hirdetési csatornát kínál a hirdetőinek. A rendszer egy piac- és versenyképes csatornát biztosít, melynek része a Citromail.hu több mint 2 millió felhasználója, a Segmentad tranzakciókon épített közel 1 milliós adatbázisa, valamint a lapterjesztő vezető termékeinek (Nők Lapja Cafe, Startlap, stb.) feliratkozói állománya. A vállalat széleskörű portfóliójával havonta közel 5 millió magyar fogyasztót ér el. Az AdBox Affiliate Program egy új online hirdetési rendszer, amely lehetőséget biztosít a webáruházak számára, hogy a kiadó médiapartner-hálózatának segítségével népszerűsítsék ajánlataikat, és teljesítmény alapú hirdetési megoldásokkal sokszorozzák meg megtérülő online megjelenési felületeiket.
"Az Olcsóbbat.hu aktív partnerei a hazai piacon hatalmas előnyre tehetnek szert azzal, hogy a már bizonyítottan hasznos ár-összehasonlító portál mellett pár kattintással hozzáférhetnek a régió egyik legjobb e-mail marketing adatbázisához. Emellett pontosan szűrhető és biztosan megtérülő display hirdetéseket futtathatnak anélkül, hogy egyenként meg kelljen állapodniuk az oldalakkal" - mondta Rácz István, a Sanoma Budapest Zrt. digitális marketingvezetője.
mfor.hu